احداث ذکرخانه در باغ غدیر، نخستین اقدام تفاهم‌نامه مدیریت شهری اصفهان و فولاد مبارکه

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مباحث مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم این کلان‌شهر را تشریح کرد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز سه‌شنبه هفته جاری، جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر از ساعت ۶:۰۰ آغاز شد و در ابتدا میزبان همکاران معاونت برنامه‌ریزی شهرداری درباره موضوع اصلاح بودجه سال جاری بودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ردیف‌هایی از بودجه امسال دچار تغییراتی می‌شد، اطلاعات عمومی مربوط به این موضوعات در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر توسط همکاران شهرداری قرائت و مقرر شد برای بررسی‌های نهایی به کمیسیون‌های تخصصی ارسال شود که پس از اصلاح در جلسه علنی نیز مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و مصوب خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق، میزبان مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه و معاونان وی بودیم و زمینه همکاری مشترک بین این مجموعه و مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفت؛ با توجه به اینکه تعداد زیادی خودرو از سوی این مجموعه برای حمل‌ونقل کارکنان از اصفهان اقدام می‌کند، قرار شد از وسایل حمل‌ونقل پاک این اقدام انجام شود.

وی گفت: همچنین یک تفاهم‌نامه مربوط به فعالیت‌های فرهنگی که مجموعه فولاد مبارکه بر اساس مسئولیت و مأموریت‌های خود می‌تواند انجام دهد، به امضای مسئولان این مجموعه و مدیریت شهری رسید که در نخستین اقدام، احداث یک ذکر خانه در باغ غدیر مورد توجه قرار گرفت.

قربانی اضافه کرد: مباحث مربوط به احداث مسکن کارکنان فولاد مبارکه و زمین‌هایی که می‌تواند برای این موضوع اختصاص پیدا کند، از دیگر موارد مطرح شده در جلسه کمیسیون تلفیق شورا بود که کارگروهی برای این موضوع و سایر موارد مشترک بین این نهادها تشکیل شد و به مرحله عملیاتی شدن رسید.

وی اضافه کرد: در ادامه جلسه کمیسیون تلفیق، لایحه شهردار اصفهان، انتظام‌بخشی به قطعات آرامستان باغ رضوان که به شورا ارائه شده بود، مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد با اصلاحاتی، دوباره بررسی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: همچنین در ادامه جلسه کمیسیون تلفیق میزبان افراد خیری بودیم که در شهر به‌ویژه در زمینه کارآفرینی تلاش می‌کند.

کد خبر 676023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.