خدمت رسانی بیش از ۳۰۰ پاکبان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از ۳۰۰ پاکبان در سه شیفت کاری در مسیرهای منتهی به دو حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم (ع) سید علاء‌الدین (ع) به عزاداران خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح الله خوشبخت امروز _ چهارشنبه چهارم مردادماه _ در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزاداران حسینی در ماه محرم اظهار کرد: این سازمان به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، اقدام به تنظیف و پاکسازی معابر، اطراف ایستگاه‌های صلواتی، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و محل عبور هیئت‌های مذهبی کرده و به صورت تمام وقت اقدام به خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: در همین راستا سازمان اقدام به استقرار ۱۵۰ مخزن پسماند ۶۶۰ لیتری در معابر و جهت تخلیه سطل‌ها و جمع‌آوری پسماند تعداد ۶ دستگاه خودرو حمل پسماند در نظر گرفته شده است و در دهه اول محرم به خصوص در روز تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از ۳۰۰ پاکبان در کنار ناظران و کارشناسان سازمان در سه شیفت کاری در مسیرهای منتهی به حرم احمد بن موسی الکاظم (ع)، سید علاء الدین (ع) و دارالرحمه شیراز عاشقانه به عزاداران حسینی خدمت خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیری پسماند شهرداری شیراز اضافه کرد: تعداد ۲ دستگاه تانکر آب مخصوص وضو برای نماز ظهر عاشورا از تمهیداتی است که در جهت رفاه حال عزاداران حسینی در نظر گرفته شده است.

خوشبخت در پایان از شهروندان تقاضا کرد علاوه بر عدم مصرف ظروف دیر تجزیه‌پذیر و همچنین عدم ریختن ظروف یک‌بار مصرف در مسیرهای عزاداری در حفظ و نظافت شهر، علاوه بر حفظ بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست، یاری‌رسان پاکبانان و خدمتگزاران خود در شهرداری شیراز باشند.

کد خبر 676008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.