متروی اصفهان روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از تعطیلی متروی این کلانشهر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: با توجه به مراسم اجتماع بزرگ مردم اصفهان در میدان امام حسین (ع)، پارکینگ‌های طالقانی، باب‌الرحمه، باغ گلدسته و خراسانی روز ششم مردادماه از ساعت ۱۴:۰۰ تا پایان مراسم رایگان خواهد بود.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مترو به عنوان یک مد حمل‌ونقل عمومی مدرن، منظم، سریع، ایمن و دوستدار محیط زیست با ارائه خدمات نوین و پیشرفته، نقش مؤثر و سازنده‌ای در خدمات‌رسانی به مردم و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و یکی از اولویت‌های شهروندان با حداکثر راحتی و بازدهی در حمل‌ونقل عمومی است، بنابراین در راستای بهره‌برداری بهینه و با توجه به تعمیرات دوره‌ای، متروی اصفهان روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل خواهد بود.

وی افزود: با توجه به مراسم اجتماع بزرگ مردم اصفهان در روز عاشورای حسینی در میدان امام حسین (ع) پارکینگ‌های طالقانی، باب‌الرحمه، باغ گلدسته و خراسانی از ساعت ۱۴:۰۰ تا پایان مراسم رایگان خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در خصوص تعطیلی تعدادی از پارکینگ‌ها در روز عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: روز جمعه هفته جاری مصادف با روز عاشورا، تعدادی از پارکینگ‌های سطح شهر مانند پارکینگ حکیم و کرمانی نیز تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی مترو، شهروندان می‌توانند از خطوط اتوبوسرانی استفاده کنند.

حق‌شناس با اشاره به مسیرهای ده‌گانه اتوبوسرانی برای عزاداران عصر عاشورا در اصفهان، گفت: مسیر شماره یک میدان جمهوری اسلامی، میدان شهدا و چهارراه تختی، مسیر شماره دو زینبیه، میدان قدس، میدان احمدآباد و میدان امام علی (ع)، مسیر شماره سه خوراسگان، خیابان جی، میدان احمدآباد، خیابان عبدالرزاق و چهارراه تختی و مسیر شماره چهار میدان بزرگمهر، میدان خواجو، چهارباغ خواجو و خیابان فرشادی خواهد بود.

وی افزود: مسیر شماره پنج میدان آزادی، خیابان چهارباغ بالا، پل آذر و خیابان شمس‌آبادی، مسیر شماره شش میدان قائمیه، خیابان‌های ارتش، حکیم‌نظامی، شهید بهشتی، عباس‌‎آباد و شمس‌آبادی و مسیر شماره هفت خیابان‌های آتشگاه، شیخ بهایی و شمس‌آبادی خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: مسیر شماره هشت کهندژ، خیابان‌های صمدیه، مسجدسید و طیب، مسیر شماره ۹ رهنان، خیابان‌های صمدیه، مسجدسید و طیب و مسیر شماره ۱۰ ملک‌شهر، خیابان رباط، میدان جمهوری، خیابان میرداماد و طیب خواهد بود.

کد خبر 676001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.