عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم مردادماه

در این بسته خبری از محرم حسینی زمینه‌ساز وحدت میان سنی و شیعه تا قطعات کمربندی شرق شهر قزوین در حال تکمیل است و احداث بوستان «کبیری» بروجرد ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۳۵۰ کد آژانس به ناوگان تاکسیرانی مهاباد اضافه شد

آرش شهابی، رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: در راستای ساماندهی مسافربرهای شخصی، ۳۵۰ کد آژانس جدید به ناوگان تاکسیرانی این شهر اضافه شد.

محرم حسینی، زمینه‌ساز وحدت بیشتر بین سنی و شیعه است

محمدامیر براهویی، شهردار زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: مناسبت‌هایی مانند محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) که از مشترکات مسلمانان به شمار می‌رود زمینه ساز وحدت بیشتر بین سنی و شیعه است.

آتش‌سوزی کارگاه تولیدی در جنوب تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه تولید مواد پلاستیکی در جاده خاوران خبر داد.

احداث بوستان «کبیری» بروجرد ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

محمد پاپی‌نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: احداث بوستان «کبیری» با وسعت ۱۸ هکتار در شهر بروجرد ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

قطعات کمربندی شرق شهر قزوین در حال تکمیل است

سید محمد علمی معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین در خصوص پروژه رینگ یا کمربندی شرق قزوین به ایرنا گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین تصمیم به احداث رینگ ترافیکی در قزوین گرفته است که قطعات پازل کمربندی شرق شهر قزوین در حال تکمیل است

بانک چمن فضای سبز در شهرکرد احیا شد

سید رضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: بانک چمن این سازمان در سطح ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع احیا، چاه ۱۲ محرم جنوبی حفاری و بازسازی، ۶۰ زمین بازی کودک استانداردسازی و سیستم آبیاری تحت‌فشار فضای سبز نیز اجرا شده است.

پنج هزار متر از باغات محلات در آتش سوخت

روح الله سروش، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات از وقوع حریق گسترده در باغات و بروز خسارات شدید به این باغات خبر داد و گفت: پنج هزار متر از باغات این شهرستان در آتش سوخت.

تخصیص بودجه ۴۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت تبریز ناکافی است

علی نوای باغبان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تحقق بودجه عمرانی شهرداری نسبت به چهار سال گذشته را عالی ارزیابی کرد و گفت: رضایتمندی مردم از فعالیت‌های عمرانی حاصل می‌شود.

توضیح شهرداری درباره تخریب ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرک قدس

سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: شهر جهانی کودک ۱۶ هزار مترمربعی در محل ساختمان نیمه‌کاره کانون پرورش فکری کودکان احداث می‌شود.

بهسازی خیابان ۱۰۰ ساله بندرانزلی

شعبان جعفری، رئیس شورای شهر بندرانزلی از بهسازی خیابان سپه در بافت تاریخی این شهر زیبای ساحلی خبر داد و گفت: در این طرح پیاده‌راه و مسیر ماشین رو در نظر گرفته شده است.

کد خبر 675984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.