انتقال بیش از ۷ هزار سرویس خاک و نخاله به معدن توسکستان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، ۷ هزار و ۷۷۷ سرویس خاک و نخاله از سطح شهر جمع‌آوری و به معدن توسکستان انتقال داده شد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از انتقال هفت هزار و ۷۷۷ سرویس خاک و نخاله از سطح شهر گرگان به معدن توسکستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حذف زوائد بصری و جلوگیری از تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در معابر شهر، از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، هفت هزار و ۷۷۷ سرویس کامیون خاک و نخاله به معدن توسکستان انتقال داده شده است.

وی افزود: به‌طور میانگین روزانه ۷۵ سرویس خاک و نخاله توسط خودروهای سبک به ایستگاه موقت خاک و نخاله واقع در جرجان ۲۸ انتقال و هر ۱۰ روز یک‌بار توسط پیمانکار طرح با استفاده از ۱۲۰ سرویس کامیون به معدن توسکستان انتقال داده می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: عملیات جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی و تخلیه شده غیرمجاز در فضاهای شهری با قوت ادامه دارد.

سالاری گفت: این طرح با استفاده از ظرفیت پیمانکار، ادوات و ماشین‌آلات شهرداری در راستای پاکسازی شهر، جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی و عمرانی در راستای حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهر در حال انجام است.

کد خبر 675962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.