آمادگی پلیس راهور در تاسوعا و عاشورای حسینی

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آمادگی پلیس راهور در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

‌سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس راهور به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری خالصانه مردم در سوگ مصیبت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، طی شب‌های دهه اول ماه محرم در آمادگی کامل قرار دارند.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی مسئولان هیئت‌های عزاداری با پلیس راهور پیش از راه‌اندازی دسته‌های در سطح شهر افزود: مسئولان هیئت‌های عزاداری پیش از بیرون آوردن دسته‌های با پایگاه‌های پلیس راهور منطقه خود هماهنگ کنند تا مسیر برای آنها هموار شود و سایر کاربران راه پشت بار ترافیک نایستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان هنگامی که متوجه شدند مأموران این پلیس محدودیتی را در مسیری ایجاد کرده و خیابانی را بسته‌اند، بدانند که این محدودیت‌ها به علت حضور دسته‌های عزاداری ایجاد شده است؛ بنابراین با مأموران همکاری و از خیابان‌های اطراف برای رفتن به مقصد خود استفاده کنند.

وی از آمادگی کامل پلیس راهور استان برای نظم بخشیدن به معابر شهری در روزها و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: محدودیت‌های مقطعی در بعضی از نقاط شهر اصفهان و شهرهای استان در این دو روز و شب اعمال می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم کمال همکاری را با مأموران پلیس راهور و پلیس یاران محرم داشته باشند.

کد خبر 675776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.