دستگیری عاملان سرقت ۵۰ میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که با دستبرد به پنج منزل در شهر اصفهان ۵۰ میلیارد از اموال این منازل را به سرقت برده بودند، خبر داد.

‌سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت، انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها، رد پای باندی سه نفره را در این سرقت‌ها به دست آوردند و با شناسایی هویت اصلی آنها متوجه شدند این افراد جزو مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که آخر هفته‌ها در استان اصفهان دست به سرقت می‌زنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان زمانی که سارقان برای ارتکاب سرقتی دیگر قصد ورود به استان را داشتند در محور تیران و کرون به اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به سرقت اموال شامل طلا، نقره، ارز و سکه از پنج منزل مردم اعتراف کردند و ارزش این اموال برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است. مال باختگان این سرقت‌ها شناسایی شدند و با تنظیم شکایت شاکیان و تکمیل تحقیقات کارآگاهان، پرونده تشکیل و این متهمان برای رسیدگی قانونی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 675755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.