شهدا، زبان گویای سازمان انتظامی هستند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور شهیدان را زبان گویای سازمان مقدس انتظامی دانست و گفت: کسانی که تشویق به ناامنی می‌کنند، بدانندکارشان بی‌‍پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در مراسم تشییع شهدای پلیس‌راه استان سیستان و بلوچستان که در ستاد فرماندهی راهنمایی و رانندگی کشور برگزار شد، اظهار کرد: تسلیت عرض می‌کنم ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران صدیقش و همچنین پیروان آن، شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم در آن سوی مرزها، حافظان نظم و امنیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان چند روز اخیر که خود حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه این شهیدان زبان گویای سازمان مقدس انتظامی هستند، افزود: حافظ وطن و نماد مدافعان ارزش‌های انقلاب را در همین شهدا مشاهده می‌کنید.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و امنیت وطن همچنان در این سازمان مقدس انتظامی که از مردم، برای مردم و در خدمت مردم و در مسیر راه شهدا است، ادامه دارد.

وی ادامه داد: راه این انقلاب در ادامه نهضت کربلا ساری و جاری است و پیام شهدای آن، مقاومت در برابر هر تهدیدی است، شهدا امروز به ما نفس می‌دهند و بر ما حکمرانی کرده و مشخص می‌کنند که راه درست و حقیقی کدام است.

سردار رضایی با بیان اینکه این شهدا قطع به یقین زنده، حاضر، ناظر و در عین حال مطالبه‌گر هستند، گفت: امروز پیام این چهار شهید جنوب شرق کشور بر همه معاندان، اشرار، تروریست‌ها و افرادی که فتنه‌گری و تشویق و ترغیب به ناامنی کنند قطع به یقین این است که شرارت آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی تاکید کرد: امروز شهدای عاشورا و انقلاب اسلامی با ما حرف می‌زنند و ادامه راهشان را مطالبه می‌کنند و برای گم نکردن اهداف، دشمن‌شناسی و مقابله جدی با دشمن در هر لباسی، این شهدا تقدیم وطن شدند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در این محفل شهدا میزبان هستند و همه ما مهمان، از حضور با شکوه همه کسانی که در این مجلس حضور یافتند تا شهدا را بدرقه کنند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: شهدا زبان گویای سازمان مقدس انتظامی و به عنوان حافظان و مدافع ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: دفاع از امنیت، وطن و انقلاب در فراجا ادامه دارد و هیچ‌گاه این وظیفه در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی که نهادی انقلابی، ولایی و برای مردم و از مردم است، متوقف نخواهد شد.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی نهضت حسینی را ادامه می‌دهد و تکلیف بر همه مشخص است، اضافه کرد: لازم است با هر پلیدی مبارزه کرد و چراغ روشنگر این مسیر به طور قطع شهدا هستند.

وی تاکید کرد: پیام ما به همه فتنه‌گران، اشرار و ناامن کنندگان امنیت مردم این است که تا دیر نشده بازگردند، ما به هیچ وجه به جوسازی‌های مزدوران اهمیت نخواهیم داد و ذره‌ای جان بر کفان فراجا برای جنگ رسانه‌ای مزدوران ارزشی قائل نیستند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در کنار این شهدای گرانقدر، دو شهید نیز طی هفته گذشته در کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از امنیت کشورمان تقدیم و از خودگذشتگی و ایثار مأموران جان بر کف فراجا در برابر سارقان مسلح در یاسوج به تمام مردم دنیا مخابره شد، همچنین فرزندان انتظامی روز گذشته نیز در شهرستان ایذه خوزستان برای حفظ و تأمین نظم، امنیت و آسایش مردم و درگیری با سارقان مسلح آنان را به درک واصل کرده و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه فراجا و فرزندانش فداییان ملت هستند، گفت: این فداکاری و از خودگذشتگی‌ها بر همه ملت مبارک است و با مردم عهد و میثاق بستند که برای محافظت از امنیت مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و بی‌باکانه در تکلیف خود ثابت قدم باشند.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس‌راه استان سیستان و بلوچستان امروز در ستاد پلیس راهور فراجا با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان تهران و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد و سپس پیکر پاک و مطهر این سه شهید گرانقدر برای خاکسپاری و تدفین عازم زادگاه آنان شد.

کد خبر 675750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.