زمین‌گیر شدن اراذل و اوباش در ۳ استان کشور

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در چند عملیات غافلگیرانه و ویژه پلیسی توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، ۹ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و متواری در سه استان کشور زمین‌گیر شدند.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی موفق شدند ۹ نفر از اراذل و اوباش متواری را در سه استان کشور شناسایی کنند.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات با انجام اقدامات فنی، پس از شناسایی محل اختفای اراذل و اوباش، تحرکات مخلان نظم عمومی را به صورت نامحسوس مورد رصد و پایش قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون‌شکنان برخورد می‌کند، تصریح کرد: این ۹ نفر از اراذل و اوباش که از افراد سابقه‌دار در امر شرارت و فروش اسلحه بودند و اقدام به اعمال شرارت‌آمیز در اصفهان و سایر استان‌ها کرده بودند، در نهایت در چند عملیات پیچیده و ویژه پلیسی در سه استان مختلف کشور در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازدید از مخفیگاه متهمان، ۲۳ قبضه اسلحه کلت کمری و تعداد زیادی سلاح سرد کشف شد، خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان آسایش شهروندان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 675749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.