دسترسی کرمانی‌ها به اینترنت تسریع می‌شود

فرماندار کرمان از اجرای طرح فیبررسانی خانگی در کرمان با هدف تسهیل در دسترسی مشترکان خانگی به اینترنت سریع و پایدار تا پایان سال خبر داد.

علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه طرح فیبررسانی خانگی تا ماه‌های آینده در شهر کرمان عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی و به‌منظور دسترسی شهروندان به اینترنت سریع و پایدار پس از انجام مطالعات در شهر کرمان و سایر شهرهای کوچک شهرستان اجرا خواهد شد.

وی از انعقاد قرارداد با شهرداری کرمان برای اجرای این پروژه ابراز امیدواری کرد و افزود: طرح مذکور در استان‌های ایلام و گلستان با موفقیت اجرا شده است.

فرماندار کرمان با بیان اینکه اجرای طرح از اوایل فصل زمستان آغاز می‌شود و تا پایان سال به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: عموم مردم، صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و مدارس می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

بابایی کاهش سرقت سیم‌های مخابرات را از مزایای این پروژه دانست و تصریح کرد: این طرح زمینه‌ساز سرویس‌های شهر هوشمند، تأمین‌کننده اینترنت سیستم پایش تصویری شهری و سایر خدمات مشابه است.

وی گفت: تأمین نیازهای مردم و حفظ حقوق آن‌ها از وظایف ما است، امیدواریم با اجرای این طرح نیاز شهروندان به اینترنت پایدار و پرسرعت تا حد زیادی محقق شود.

کد خبر 675693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.