فضای بازی برای کودکان در منطقه ۲۰ پایتخت ایجاد شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از درخواست‌های اهالی محله جوانمرد قصاب در منطقه ۲۰ پایتخت، ایجاد فضای برای بازی کودکان و زمین چمن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _سه‌شنبه سوم مردادماه_ در صدوشصت‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره بازدید از محله جوانمرد قصاب در منطقه ۲۰ پایتخت اظهار کرد: ۳۰ هزار شهروند و ۸۵۰۰ خانواده در این محله زندگی و اهالی این منطقه از دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر تهران به‌خوبی یاد می‌کنند.

وی افزود: احداث ۱۷ بوستان در آن دوران رضایت مردم را به همراه داشته است؛ بنابراین باید برای روشنایی بوستان‌ها و نگهداری از آن‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در دوره گذشته مدیریت شهری، نوسازی مسجد قدیمی محله آغاز و پیمانکار سال ۹۷ مبلغ هشت میلیارد تومان هزینه کرد. قرار بود یک زمین به پیمانکار تحویل داده شود، اما با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر زمین مذکور را باغ تشخیص داده، پیمانکار با مشکل مواجه شده است.

امانی اضافه کرد: یکی از درخواست‌های اهالی محله جوانمرد قصاب، حل مسئله زمین مذکور و ایجاد فضای برای بازی کودکان و زمین چمن است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اقدامی برای شهروندان این محله انجام نشد، در دوره فعلی شورای اسلامی شهر اقداماتی انجام شده است که امیدوارم توسعه پیدا کند.

امانی با بیان اینکه اتباع در سطح محله جوانمرد وجود دارند، گفت: برای نظافت معابر محله جوانمرد قصاب مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود، مخازن زباله وجود ندارد و مخازنی که وجود دارد نیز با مشکل مواجه است و شیرابه‌ها در محل سرازیر شده است.

کد خبر 675668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.