افزایش امنیت عمومی در لندن با توسعه شبکه فیبر

برنامه‌ریزان منطقه ساتون در لندن انگلستان در نظر دارند یک شبکه فیبری پرسرعت در شهر ایجاد کنند که امکان توسعه نرم‌افزارهای شهر هوشمند را نیز در آینده فراهم می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از کمپانی‌های فناوری بریتانیایی از نصب یک شبکه فیبری در ساتون خبر داده است که امکان افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده در دوربین‌های دیجیتالی سراسر منطقه را فراهم می‌آورد که تصاویر ضبط شده می‌تواند به عنوان شاهد برای اثبات ارتکاب جرم در دادگاه مورد استفاده قرار گیرد. در این راستا، دوربین‌های دیجیتالی که پیش از این به‌طور گسترده در سراسر ساتون نصب شده است به یک شبکه فیبری متصل خواهد شد که همچون یک پل ارتباطی میان دوربین‌ها و مرکز پلیس عمل می‌کند و دسترسی نیروهای امنیتی را به تصاویری با جزئیات کامل‌تر و باکیفیت‌تر برای تصمیم‌گیری بهتر افزایش می‌دهد.

طرح توسعه شبکه فیبر در ساتون بخشی از یک هدف بلندپروازانه‌تر برای بهبود قابلیت دسترسی به خدمات دیجیتالی در تمام مناطق لندن به‌شمار می‌رود که توسط صادق خان، شهردار پایتخت بریتانیا ارائه شده است و امکان واکنش کارآمدتر اعضای شوراهای محلی را به چالش‌های پیش روی طراحی شهری، بهبود کیفیت زندگی شهروندان و رونق اقتصادی در آینده فراهم خواهد آورد. در این راستا، قرار است یک شبکه فیبر با ظرفیت بالا توسعه پیدا کند که استفاده از اینترنت اشیا را برای پیاده‌سازی رویکردهای شهر هوشمند نظیر ارزیابی کیفیت هوا، نظارت بر تراکم ترافیکی و حمایت از مدیران مناطق برای بهبود امنیت عمومی در مناطق ممکن می‌کند.

افزایش امنیت عمومی در لندن با توسعه شبکه فیبر

مدیر ارشد دیجیتال لندن ادعا کرده است که از این پس، توسعه خدمات دیجیتال و زیرساخت‌های هوشمند از اهمیت بالاتری میان آن‌ها و مدیران شهر برخوردار خواهد شد، ضمن این‌که بهره‌گیری از آخرین نوآوری‌های روز دنیا در زمینه فناوری دیجیتال در مرکز اهداف صادق‌خان برای ایجاد پایتختی بهتر، امن‌تر و زیست‌پذیرتر برای تمام شهروندان قرار دارد.

تأمین بودجه لازم برای توسعه شبکه فیبر در ساتون را شهرداری لندن به عهده گرفته است و اعضای شورای محلی امیدوار هستند که اقدام جدید آن‌ها شهروندان را از انجام رفتارهای ضداجتماعی یا اقدام به ارتکاب خطا در فضاهای عمومی به حداقل برساند و از این طریق به افزایش امنیت عمومی در سراسر منطقه کمک کند.

کد خبر 675660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.