۴ محور تحقق منابع مالی در دستور کار مدیران مناطق شهرداری باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به بررسی عملکرد مناطق شهرداری اهواز گفت: مناطق شهرداری باید برنامه‌ریزی لازم برای فعال کردن کمیته‌های درآمدی به‌منظور تحقق حداکثری بودجه هر منطقه و کاهش هزینه‌های غیرضروری را انجام دهند.

حجت‌اله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارزیابی و بررسی عملکرد مناطق و سازمان‌های شهرداری اهواز یکی از مسائلی است که شورای اسلامی شهر به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌ریزی شده است تا هر سه ماه یک بار به طور جداگانه مناطق هشت‌گانه شهرداری اهواز با حضور در شورای اسلامی شهر گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وی افزود: مسائل مالی، درآمد مناطق، هزینه‌ها و پروژه‌های عمرانی مصوب از جمله مواردی است که در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گیرد، علاوه بر آن در هر جلسه با حضور مدیر منطقه و معاونان آن میزان پیشرفت پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل ارزیابی می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر نظرات و ارزیابی خود را با تاکید جدی بر ضرورت تحقق منابع مالی در چهار محور به مدیران مناطق ارائه دادند.

وی تصریح کرد: ضرورت برنامه‌ریزی لازم و فعال کردن کمیته‌های درآمدی به منظور تحقق حداکثری بودجه هر منطقه، کاهش هزینه‌های غیرضروری، شناسایی مطالبات و بررسی راهکاری‌های وصول آن‌ها و ضرورت اقدام جدی برای وصول مطالبات گذشته و چک‌های تقسیط شده مودیان چهار محور مورد تأکید است و مناطق شهرداری باید نسبت به عملیاتی شدن آن‌ها تلاش کنند.

زارع‌زاده تاکید کرد: مدیران هر منطقه نسبت به تحقق، اجرا و تکمیل پروژه‌های مصوب عمرانی، خدماتی و حمل‌ونقل تلاش کنند تا بتوانیم تا پایان سال از این طرح‌ها بهره‌برداری کنیم.

کد خبر 675614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.