نام‌گذاری کوچه‌ای به نام شهید امر به معروف در کرمان

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: کوچه‌‍ای در خیابان نماز به نام شهید مرتضی ضیا علی نام‌گذاری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بابایی، دوشنبه_ دوم مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به درخواست نامگذاری کوچه‌ای در خیابان «نماز» به نام شهید آمر به‌معروف «مرتضی ضیاعلی» اظهار کرد: این موضوع در کمیسیون مطرح و مقرر شد در دهه اول محرم و هفته امر به معروف، این معبر نامگذاری شود.

وی در خصوص اینکه شهید «مرتضی ضیاعلی»، اولین شهید آمِر به معروف استان کرمان است که در نهم مرداد ماه سال ۱۳۸۴ به شهادت رسیده است، افزود: با توجه به اینکه در هفته «امر به‌معروف و نهی از منکر» و دهه اول محرم قرار داریم و بنا به درخواست خانواده شهید، این کمیسیون پیشنهاد می‌کند کوچه محل سکونت این شهید در خیابان نماز، به‌نام وی نامگذاری شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: پیشنهاد می‌کنم، یک یادبودنامه از شهید «مرتضی ضیاعلی» مانند اطلاعات شهید یا شناسنامه وی برای تجلیل از این شهید و درجهت احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر، در روز نهم مرداد که همزمان با شهادت اوست، در کنار تابلوی نام کوچه نصب شود.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با پیشنهاد مذکور موافقت کردند.

کد خبر 675602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.