تدوین برنامه مدون برای لکه گیری معابر کرمان ضرورت دارد

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: برای لکه گیری معابر باید برنامه مدونی تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ایرانمنش امروز_ دوشنبه دوم مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به وضعیت آسفالت و لکه‌گیری معابر، اظهار کرد: در این راستا لازم است برنامه مدونی برای لکه‌گیری معابر تعیین شود.

وی افزود: برخی کوچه‌ها در طول یک‌سال، چند بار لکه‌گیری می‌شود، ولی برخی دیگر سال‌ها است که با داشتن حفره و چاله، لکه‌گیری نشده است و لازم است در این راستا اولویت‌بندی شود.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه باید قبل از فرارسیدن زمستان، تمام معابر و کوچه‌های شهر مورد بازبینی و لکه‌گیری قرار گیرد، گفت: از شهردار در خواست می‌کنم، یک برنامه مدون برای این کار تدوین شود و هر چند ماه یک‌بار، گزارشی از کوچه‌های لکه‌گیری شده و تاریخ لکه‌گیری آنها تهیه شود و شهرداران مناطق و معاونان فنی و عمرانی آنها نیز، هر چند وقت یک‌بار، از معابر بازدید کنند تا به بهره‌وری بالاتری برسیم.

برنامه‌ریزی برای استقبال از زائران پاکستانی از مرز کرمان

محمدامین شمسی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این جلسه پیرامون سد معبر اضافه کرد: باید تلاش بیشتری برای حل مسئله مذکور صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه نزدیکی مناسبت «اربعین» و از آنجا که شهرداری کرمان، متولی مرز «ریمدان» شده، باید بر میزبانی از شیعیان پاکستانی که از این مرز وارد می‌شوند، تمرکز کرد.

شمسی گفت: باید برای این زائران که با سختی از پاکستان گذر می‌کنند، به‌شکل مناسبی برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 675598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.