نصب دوربین‌های هوشمند پلاک‌خوان در سطح شهر خرم‌آباد

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد از نصب دوربین‌های جدید ثبت تخلفات رانندگی و پلاک‌خوان در راستای هوشمندسازی شهر خبر داد و گفت: ۴۸ دوربین توسط پلیس راهور و شورای ترافیک در شهر خرم‌آباد جانمایی شده و در مرحله قرارداد است.

فرشید فلاح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه خرم‌آباد تنها شهری است که دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات و جرایم رانندگی ندارد، آغاز هوشمندسازی دوربین‌های سطح شهر را طی هشت روز آینده خواهیم داشت.

وی افزود: در راستا ۴۸ دوربین توسط پلیس راهور و شورای ترافیک در شهر خرم‌آباد جانمایی شده و در مرحله قرارداد است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: برنده این مناقصه شرکت دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی شریف است که با همکاری این شرکت به‌زودی آغاز هوشمندسازی دوربین‌های سطح شهر را خواهیم داشت.

فلاح‌نژاد با اشاره به روند رضایت‌بخش پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان شریعتی تصریح کرد: با توجه به بافت اجرایی، دیواره‌های بتنی، شمع‌کوبی، اجرای دیواره‌ها و تغییرات نقشه‌ای تلاش خواهیم کرد پروژه را قبل از موعد مقرر تقدیم شهروندان کنیم تا آرام‌سازی و روان‌سازی ترافیک را در این نقطه شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: فاز دوم آبشار طلایی، اتصال بابک ۱۲ به خایدالو، آسفالت خیابان موازی حافظ و بافت تاریخی، تقاطع غیرهمسطح استانداری، اجرای خیابان‌های ساحلی از پل شاپوری تا خیابان اِرم، نصب پل‌های عابر، رنگ‌آمیزی معابر، تقاطع مسکن مهر بلوار شهید چاغروند و رفع گره‌های ترافیکی نقاط حادثه‌خیز در دست بررسی است.

کد خبر 675593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.