کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به سراب قنبر رسید

قائم مقام شهردار و جمعی از معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه برای دیدار با اهالی محله سراب قنبر در مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) سراب قنبر حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برومند نامداری قائم مقام شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با همراهی معاونان و مدیران شهرداری برای دیدار با اهالی سراب قنبر و شهرک صادقیه در مسجد قمر بنی‌هاشم (س) سراب قنبر حضور پیدا کردند و پای صحبت‌های اهالی این محلات نشستند.

برومند نامداری، قائم مقام شهردار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این ملاقات مردمی که در مسجد حضرت قمر بنی‌هاشم سراب قنبر برگزار شد تعداد ۶۰ نفر از اهالی مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات اهالی صادر شد و برخی از مطالبات نیز با حضور مدیران شهرداری در محل مورد رسیدگی قرار گرفت و تمام تلاش شهرداری رسیدگی به مشکلات و مطالبات شهروندان است.

در حاشیه این مراسم حمید اعتصام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز دوشنبه دوم مرداد برای دیدار با اهالی سراب قنبر و شهرک قمر بنی‌هاشم سراب قنبر به همراه همکاران و مدیران شهرداری حضور پیدا کردیم و با اهالی به گفت‌وگو نشستیم و اهالی خواهان تکمیل معبر در حال احداث سرب قنبر به شهرک صادقیه بودند که با تکمیل این معبر بلوار خلیج فارس به شهرک صادقیه متصل می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث و بهره‌برداری از معبر جدید پارامترهای بسیار خوبی از چند وجه دارد از جمله وجه اجتماعی از این جهت که سراب قنبر و شهرک صادقیه که جز حاشیه شهر محسوب می‌شدند با احداث این معبر ۱۵ متری به بافت اصلی شهر وصل می‌شوند و خروجی آن به دلگشا و سراب قنبر خواهد بود و بلوار جدید به وسیله بلوار خلیج فارس به شهرک‌های زیباشهر، متخصصین و ژاندارمری اتصال پیدا می‌کند.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: وجه مهم دیگری بحث ترافیکی هست و تمام این محورها و معابر به انضمام خیابان کسری و خیابان سراب می‌توانند انتقال حرکت خود را از میدان فردوسی حذف کنند و به معبر جدید منتقل کنند و نتیجتاً ترافیک میدان فردوسی و خیابان دلگشا به صورت چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

اعتصام‌فر اضافه کرد: عملاً حداقل پنجاه درصد ترافیک میدان فردوسی کاهش پیدا می‌کند و در تلاش هستیم ظرف چند ماه آینده با رفع برخی مشکلات جانبی این معبر مهم به بهره‌برداری برسد و مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به سراب قنبر رسید

در پایان پژمان پژوهنده شهردار منطقه چهار کرمانشاه در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: در راستای دیدارهای چهره به چهره مدیران شهرداری کرمانشاه با شهروندان محترم این هفته کاروان خدمت شهرداری به محله سراب قنبر آمد و با اهالی به گفت‌وگو نشستند و عمده مطالب مطرح شده در خصوص معبر جدید و روند تکمیل آن و آسفالت معابر و کوچه‌ها بود که دستورات لازم جهت رسیدگی صادر و برخی از مطالبات نیز با حضور مدیران مربوطه در محل رسیدگی و رفع شد.

کد خبر 675571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.