پیگیری اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در قوه قضائیه

جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در دستگاه قضا روز یکشنبه به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسؤولان قضائی برگزار شد.

به گزارش ایمنا، بیست‌وچهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در قوه قضائیه روز گذشته _یکشنبه، یکم مردادماه_ به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسؤولان قوه قضائیه برگزار شد.

در این جلسه بیانات مقام معظم رهبری در هفته قوه قضائیه بررسی و در قالب محورهای عملیاتی دسته‌بندی شد و در خصوص نحوه اجرای آن‌ها در قوه قضائیه بحث و بررسی شد.

حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: سال گذشته در قرارگاه اقدامات بسیار خوبی انجام شد و خروجی‌های خوبی حاصل شد، اما تا وضع مطلوب فاصله داریم. خروجی قرارگاه برای مردم ملموس باشد و مصوبات قرارگاه در قوه قضائیه به نحوی اجرا شود که تغییری در وضعیت محروم یا قوه قضائیه ایجاد کند.

وی افزود: توجه به امنیت روانی جامعه و تأمین آزادی‌های مشروع و حقوق عامه در سال جاری بایستی مورد توجه قرار گرفته و با انجام کار کارشناسی اقدامات اجرایی برای آن‌ها تعریف شود.

در این جلسه اعضای قرارگاه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان مقرر شد با تشکیل یک کارگروه نخبگانی در یک دوره فشرده برنامه اجرایی قرارگاه در سال جاری تدوین و ارائه شود.

منبع: فارس

کد خبر 675557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.