جلوگیری از وقوع نزاع جمعی مسلحانه با اقدام به‌موقع پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با اقدام به‌موقع مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه فردی که با تهیه یک قبضه اسلحه کمری قصد راه‌اندازی یک نزاع گروهی در یکی از محلات این شهرستان را داشت، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود از تهیه یک قبضه سلاح کمری توسط فردی در یکی از محلات شهرستان مطلع و متوجه شدند این فرد به علت اختلافات قبلی با چند نفر دیگر با تهیه این سلاح قصد راه‌اندازی یک نزاع گروهی مسلحانه را دارد.

وی افزود: به منظور پیشگیری از وقوع هر گونه اتفاق ناگوار، دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت و در نهایت مأموران انتظامی در عملیاتی ضربتی این فرد را به همراه یک قبضه سلاح کمری با شش فشنگ جنگی و یک تیغه سلاح سرد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، امنیت عمومی شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی با قاطعیت و برابر قانون با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود نظم و آسایش عمومی و امنیت مردم را برهم بزنند به شدت برخورد خواهند کرد.

کد خبر 675551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.