جزئیات مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید اسمعیلی در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان جزئیات مراسم وداع، تشییع و خاک‌سپاری شهید ستوان دوم «محمدرضا اسمعیلی» که در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان به شهادت رسید را اعلام کرد.

‌سرهنگ مسعود طریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت چهار نفر از مأموران غیور پلیس راه فراجا که روز گذشته حین گشت‌زنی در محور خاش به تفتان استان سیستان و بلوچستان به دست تروریست‌های کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اظهار کرد: یکی از این شهدا، شهید ستوان دوم محمدرضا اسمعیلی اهل شهرستان ورزنه استان اصفهان بود که شهادت این همکار گران‌قدر را به خانواده معظم وی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فردا شب پیکر مطهر این شهید والامقام به اصفهان منتقل و مراسم وداع عمومی بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه روستای اُشکهران شهر ورزنه برگزار خواهد شد. ساعت شش تا هفت صبح روز _چهارشنبه چهارم مردادماه_ مراسم وداع همکاران با پیکر شهید در ستاد یگان تکاوری شهر ورزنه برگزار و سپس ساعت هشت صبح از میدان معلم شهر ورزنه تشییع و پس از آن در زادگاه خود روستای اُشکهران به خاک سپرده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید گران‌قدر تصریح کرد: شهادت شهدای اخیر فراجا در حادثه تروریستی صورت گرفته یک بار دیگر مظلومیت نیروهای پلیس و مدافعان امنیت مردم را به اثبات رساند و مهر تأییدیبر گفته سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که گفت ما ملت شهادتیم و چه سعادتی نصیب این شهدا شد تا در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی همچون اصحاب باوفای حضرت اباعبدالله (ع) با لب تشنه به شهادت رسیدند و به دیدار امام و مولای خود شتافتند.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان شهادت چهار نفر از نیروهای پلیس راه فراجا در این حادثه را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خانواده‌های داغدار آنان تبریک و تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای این شهدای گران‌قدر رحمت واسعه و محشور شدن با حضرت سیدالشهدا و یاران باوفایش را مسئلت می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهید ستوان دوم محمدرضا اسمعیلی از نیروهای پلیس راه استان اصفهان بود که برای انجام خدمت به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به این استان منتقل شد و در روزهای پایانی مأموریت خود به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهید گران‌قدر یک دختر چهار ساله به یادگار مانده است.

کد خبر 675546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.