نبرد جبهه حق و باطل علنی‌تر شده است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه جبهه کفر و استکبار علنی‌تر وارد صحنه شده‌اند، به نوعی تعیین تکلیف حق و باطل در دنیای امروز است و به مرور زمان، شرایط به سمتی می‌رود که نابودی دشمنان رقم بخورد.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تسلیت ایام عاشورا و تاسوعای حسینی اظهار کرد: غرب و تفکر سکولاریسم با همه توان و امکانات به دنبال دین‌زدایی و مبارزه با نمادها، شعائر دینی و نمادهای مذهبی است.

به گفته وی، این رویکرد از ابتدای تاریخ تا به امروز بوده است و همچنان هم تداوم دارد. اگر بخواهیم مواردی در این رابطه را برشماریم، می‌بینیم این مبارزه و مخالفت با دین و دینداران، حتی قبل از اسلام، در زمان مسیحیت هم وجود داشته است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین، با تاکید بر اینکه در دوران کنونی هم به مانند گذشته روند مقابله با دین‌داران ادامه دارد، خاطرنشان کرد: وقتی انگلیسی‌ها متوجه نفوذ شیعه در ایران شدند به دنبال روش‌ها و ترفندهایی رفتند، تا با دین و تفکر شیعه مبارزه کنند و این تفکر را کم‌رنگ کنند و به انزوا ببرند.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها به‌ویژه انگلیسی‌ها در دو مرحله مبارزه با اسلام را در پیش گرفتند، تصریح کرد: مقابله سخت و مبارزه نرم که نمونه و مدل مبارزه سخت با دین و دینداری در ایران، عملکرد رضاشاه پهلوی بود که به صورت شدید انجام می‌شد. در همین دوره بود با روحانیت مبارزه شد و کشف حجاب هم در همان زمان رخ داد.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز هم همین موضوع مطرح است و برای مقابله با دین اسلام سعی در ترساندن مسلمانان دارند؛ البته این موضوع همواره نتیجه معکوس داشته است. از وقتی مبارزه سخت با دین، شکل گرفته مردم در دینداری خود راسخ‌تر و قوی‌تر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد دشمنان اسلام و بشریت فریب دیگری را هم در دستور کار دارند که بعید است مردم باور کنند، اظهار کرد: در این رویکرد تجربه شده است که دشمنان، تلاش دارند تا اقداماتی که انجام گرفته را به گردن نیروهای انقلابی بیندازند. بنابراین باید روی این موضوع دقت کرد؛ افراد دستگیر شوند و اعتراف بگیرند که این افراد دین‌ستیز هستند و بخشی از آن‌ها از خارج از کشور دستور می‌گیرند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بخشی از این برخوردها، ستیز با دین خدا و نمادهایی همچون عاشورا و تاسوعا در فتنه سال ۱۳۸۸ رخ داد، امروز هم ابعاد جدیدی را آغاز کرده‌اند و آن را دنبال می‌کنند.

به گفته وی، اتفاقاتی که در سوئد افتاد و چند مرحله نسبت به مقدسات اسلامی هتک حرمت شد، واکنش قاطع و به‌موقع رهبر انقلاب را به دنبال داشت تا جایی که ایشان فرمودند افراد دخیل در این جریان باید به اشد مجازات برسند؛ این پیام به یک معنا خطاب داخلی و اتمام حجت از طرف رهبری هم دارد، بنابراین افرادی که در داخل کشور این حرکات را دنبال می‌کنند، با مجازات‌های سنگینی روبه‌رو خواهند شد.

حسینی تصریح کرد: بخشی از این اقدامات برای مقابله با تفکر در حال گسترش انقلاب اسلامی است. حرکت‌هایی مانند هتک حرمت قرآن در سوئد، در امتداد یک مسیر ساختگی و در حقیقت یک پروسه و نه یک پروژه است که از قرن چهاردهم شروع شده است.

وی ادامه داد: در ادامه همین رویه، سکولاریسم یک بار در قرن شانزدهم پیروز شد تا بی‌دینی را در جهان حاکم کند اما با پیروزی انقلاب اسلامی، روند این اقدام شیطانی غرب، کند و حتی متوقف شد و در مواردی و حتی نتیجه عکس و تمایل به اسلام بیشتر شده است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: سکولاریسم، هر دو مواجهه سخت و نرم خود با دین را با هم پیش می‌برد اما امروزه مواجهه ستیزه‌جویانه این تفکر و ایادی آن با ادیان الهی، به‌ویژه اسلام بیشتر شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته شاهد بزرگترین جنگ جهانی رسانه‌ای بر علیه کشورمان اتفاق افتاد. قبل از اغتشاشات همه جانبه سال ۱۴۰۱، بالاترین مطلب ذیل یک هشتگ بیش از ۲۰ تا ۲۱ میلیون هشتگ بود اما در موضوع مهسا امینی، این عدد از ۱۵۰ تا ۶۰۰ میلیون توئیت و مطلب تخمین زده شد که یک رکورد چندین برابری است.

حسینی تصریح کرد: بسیاری فکر می‌کردند کار انقلاب و نظام اسلامی تمام شده است تا جایی که اگر فردی در فضای مجازی سیر می‌کرد گمان می‌برد انقلاب اسلامی سقوط کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بالاخره جبهه حق و باطل باید روبه‌روی هم قرار بگیرند تا تکلیف مشخص شود، اظهار کرد: اینکه جبهه کفر و استکبار وارد صحنه می‌شود لزوماً بد نیست و به نوعی تعیین تکلیف حق و باطل در دنیای امروز است و به مرور زمان شرایط به سمتی می‌رود که نابودی دشمنان با آمدن به صحنه رقم بخورد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین افزود: هر جا رودررویی حق و باطل در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی را شاهد بوده‌ایم، نتیجه آن پیروزی جبهه حق بر گروه باطل بوده و ان‌شاءالله این روند رو به جلو، باز هم با فتوحات حق‌طلبان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 675529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.