ارائه ۷ طرح پیشنهادی اصلاح قانون به شورای عالی استان‌ها

نماینده استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها گفت: شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نسبت به ارائه هفت طرح پیشنهادی اصلاح قانون به شورای عالی استان‌ها اقدام کرد که از این میان دو طرح مورد تایید قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز _دوشنبه دوم مردادماه_ در نشستی با حضور خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و عملکرد این شورا در دوساله ریاست مرحوم سیاوش سلیمانی، رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: طی این مدت نسبت به برگزاری حدود ۱۱۵ جلسه با حضور مدیران و مسئولان استانی، شهرستانی و کشوری اقدام شده است، همینطور چهار هزار مصوبه داشتیم که بیشتر مصوبات اجرا شده است.

وی افزود: شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نسبت به ارائه هفت طرح پیشنهادی اصلاح قانون به شورای عالی استان‌ها اقدام کرد که از این میان دو طرح مورد تأیید قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.

نماینده استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی استانی و شهرستانی و ۳۰ بازدید به منظور بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی انجام شد تا مشکلات شناسایی، به مسئولان اجرایی ذی‌ربط ارجاع و پیگیری‌ها انجام شود.

باقری اضافه کرد: به منظور پیگیری مطالبات مردمی، شوراهای اسلامی دیدارهایی را با وزیران و مسئولان کشوری هماهنگ کردند و اعضای شورای اسلامی شهرستان به همراه مرحوم سلیمانی چندین روز در تهران مستقر شدند و با دعوت از مسئولان کشوری و میزبانی و پذیرایی از آن‌ها در استان مشکلات را از نزدیک به مسئولان معرفی و آن را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: انگیزه و اشتیاق آن مرحوم در پیگیری مطالبات مناطق محروم استان، یاد و نامش را تا ابد جاویدان خواهد کرد.

نماینده استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: غم از دست دادن بزرگ‌مردی همچون سیاوش سلیمانی مصیبت‌بار است، چراکه او در خدمت به مردم زمان نمی‌شناخت، به‌نحوی که خود را وقف مردم کرده بود، مرحوم سلیمانی همیشه منشأ خیر بود، در هیئت‌های صلح و سازش پیش‌قدم، در کمک به نیازمندان یاور و در پویش «نه به تیراندازی در مراسم جشن و عزا» در آخرین روز زندگی پربارش، قلب‌ها را تسخیر کرد.

کد خبر 675449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.