افتتاح اولین تاسیسات کمپوست‌سازی خورشیدی در کالیفرنیا

اولین تاسیسات کمپوست‌سازی در کالیفرنیا از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تأسیسات کمپوست‌سازی در محل دفن زباله کالیفرنیا به جوامع شهرستان سن دیگو کمک می‌کند تا الزامات قانونی تعیین شده برای انحراف زباله‌های آلی از محل‌های دفن زباله را برآورده کند. تأسیسات کمپوست‌سازی که با همکاری مهندسان شرکت‌های مختلف تشکیل شده است، با استفاده از انرژی خورشیدی کاملاً خارج از شبکه کار می‌کند. این اولین تأسیسات کمپوست‌سازی کاملاً خورشیدی است که می‌تواند روزانه ۱۰۰ تن مواد آلی را فرآوری کند. برنامه‌هایی برای دو برابر شدن ظرفیت مواد آلی فرآوری شده تا پایان سال در نظر گرفته شده است.

تأسیسات کمپوست‌سازی از انرژی‌های تجدیدپذیر برای اجرای صددرصد عملیات کمپوست‌سازی در مکان استفاده می‌کند. طراحی تسهیلات شامل استفاده از فناوری‌هایی برای سرعت بخشیدن به فرآیند کمپوست‌سازی و کاهش بوهای بیش از حد است. دمنده‌ها برای هوادهی مواد آلی، حسگرهای اکسیژن و دما و همچنین فناوری پیشرفته پوشش کمپوست، محصولی با کیفیت بالا تولید می‌کند.

افتتاح اولین تاسیسات کمپوست‌سازی خورشیدی در کالیفرنیا

هدف از افتتاح تأسیسات کمپوست‌سازی کاهش انتشار آلاینده‌های آب‌وهوایی کوتاه‌مدت است. این تأسیسات پایدار راه‌اندازی شده به ساکنان، مشاغل و دولت کمک می‌کند تا به‌راحتی از میزان کربن کمتری نسبت به قبل استفاده کنند و آن را بازیافت کنند. همانطور که کالیفرنیا مواد آلی را از خانه‌ها و مشاغل جمع‌آوری و بازیافت می‌کند، دولت‌های محلی از محصولات ساخته شده از مواد آلی بازیافت شده برای کمپوست استفاده خواهند کرد. تبدیل زباله‌های آلی به کمپوست، باعث ایجاد خاک غنی از مواد مغذی می‏‌شود، به حفظ منابع طبیعی کمک می‌کند و مصرف آب‬ را در یک اقتصاد دایره‌ای کاهش می‌دهد. دولت نیز از تلاش کالیفرنیا برای هدایت مواد غذایی و زباله‌های محوطه از محل‌های دفن زباله به چنین تاسیساتی حمایت می‌کند.

افتتاح اولین تاسیسات کمپوست‌سازی خورشیدی در کالیفرنیا

کد خبر 675417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.