نبض اقتصادی شهر در دست سرمایه‌گذاران است

مشاور عالی شهردار اصفهان در امور اقتصادی با بیان اینکه نبض اقتصادی شهر در دست سرمایه‌گذاران است، گفت: مواردی که توسط سرمایه‌گذاران مطرح می‌شود، موارد مورد نیاز برای توسعه آبادانی و تحول شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مرتضی حسام‌نژاد امروز _یکشنبه یکم مردادماه_ در جلسه با سرمایه‌گذاران خاص قشر انبوه‌سازان مسکن شهر اصفهان اظهار کرد: در این شهر سرمایه‌های مختلفی وجود دارد، ظرفیت‌های بی‌بدیل دانشی، معادن، صنایع بزرگ و توانمندی‌های نیروی انسانی، اما آنچه که سرمایه اصلی شهر اصفهان است، سرمایه‌گذاران هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات مشترک با سرمایه‌گذاران که در واقع سرمایه‌ها و صاحبان اصلی رونق و توسعه در شهر هستند، موجب افزایش کارایی عملکرد می‌شود، افزود: نبض اقتصادی شهر در دست سرمایه‌گذاران است، بنابراین مواردی که توسط سرمایه‌گذاران مطرح می‌شوند مورد نیاز شهر برای توسعه آبادانی و تحول است.

دستیار ویژه و مشاور عالی شهردار اصفهان در امور اقتصادی ادامه داد: امروز به منظور شناسایی معضلات و یافتن راهکاری برای رفع آن‌ها دور هم جمع شده‌ایم تا به رشد و شکوفایی شهر کمک کنیم‌.

نبض اقتصادی شهر در دست سرمایه‌گذاران است

۵۷ پروژه جدید در عرصه مشارکتی شناسایی شده است

مسعود حیدری، مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: برگزاری جلسات مکرر و به‌صورت منظم با سرمایه‌گذاران شهر از جمله اولویت‌های سازمان سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌های شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه همواره مطرح کردن پروژه‌های مختلف شهری با سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان شهر اصفهان در دستور کار بوده است، افزود: رفع مشکلات پیش پای آن‌ها و رسیدن به تدبیری مناسب برای افزایش مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه‌ها جزو اهداف تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اضافه کرد: ۵۷ پروژه جدید در عرصه مشارکتی شناسایی شده که باید تا پایان فصل پاییز فراخوان‌های آن‌ها داده شود، بر این اساس اغلب سرمایه‌گذاران شهر اصفهان را در کانال اعلام فراخوان‌های پروژه‌ها عضو کرده و فراخوان‌ها را به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: پیش از سپردن پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران در دوره جدید، ارزیابی فنی خود را قوی‌تر کرده تا متناسب با هر پروژه سرمایه‌گذاران توانمند ورود کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: از دیگر اولویت‌های تعیین شده در این سازمان، حرکت به سمت پروژه‌های مشارکتی سه‌جانبه بوده است به‌نحوی که شهرداری، مالک و سرمایه‌گذار در یک پروژه مشارکت می‌کنند و سهم شهرداری در این پروژه‌ها هزینه صدور پروانه خواهد بود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر چندین پروژه متنوع غیرساختمانی در عرصه‌های مختلف همچون پارک، میدان چوگان و باشگاه اسب‌سواری تعریف شده است و تا هفته‌های آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد و در صورت تمایل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند به این پروژه‌ها ورود کنند.

کد خبر 675376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.