۲۱ ‌کشتی‌گیر و ۳ مربی خوزستانی در شرکت گروه ملی صنعت فولاد استخدام شدند

مراسم استخدام ۲۱ کشتی‌گیر و سه مربی خوزستانی در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم استخدام قهرمانان و مربیان کشتی خوزستان در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار شد. این مراسم امروز _یک‌شنبه یکم مردادماه_ با حضور مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و علیرضا رضایی پیشکسوت کشتی ایران در اهواز برگزار شد.

با حمایت شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، ضمن تشکیل تیم کشتی فرنگی این شرکت برای اولین بار، ۲۱ کشتی‌گیرِ قهرمان خوزستانی به استخدام این شرکت درآمدند و بدین ترتیب امین میرزازاده، سعید کریمی‌زاده، پویادادمرز، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین قاسمی‌منجزی، شاهین بداغی، رضا ساکی، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، امین کاویانی‌نژاد، رسول گرمسیری، دانیال سهرابی، محمد ناقوسی، مهدی محسن نژاد، علیرضا عبدولی، حامد عبدولی، شایان حبیب‌زارع، احمدرضا محسن‌نژاد، علی احمدی‌وفا و پارسا نظری به عضویت تیم کشتی‌فرنگی گروه ملی ایران درآمدند و در این شرکت استخدام شدند.

همچنین مهرزاد اسفندیاری، سعید عبدولی و میرحسین قیطاسی، هم به عنوان اعضای کادرفنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی معرفی و هم در این شرکت شاغل شدند. در این مراسم عبدولی و اسفندیاری‌فر به نمایندگی از کادرفنی و میرزازاده و دادمرز به نمایندگی از کشتی‌گیران قرارداد همکاری خود را به‌صورت نمادین با شرکت گروه ملی فولاد ایران امضا کردند.

به گزارش ایمنا، استخدام این کشتی‌گیران در راستای مصوبه شورای ورزش استان خوزستان عملیاتی شد. در این مراسم رئیس هیئت کشتی خوزستان و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان نیز حضور داشتند.

کد خبر 675362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.