عزم جدی مدیریت شهری شیراز در ساماندهی باغ‌های مهربانو

شهردار شیراز گفت: عزم مدیریت شهری برای ایجاد و ساماندهی باغ‌های مهربانو در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز جدی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن اسدی امروز _یکشنبه یکم مردادماه _ در جلسه پیگیری مصوبه ایجاد و ساماندهی باغ‌های مهربانو با تشکیل شد، اظهار کرد: روند ایجاد و ساماندهی باغ‌های مهربانو در مناطق یازده‌گانه مورد بررسی مدیریت شهری شیراز قرار داشت و نسبت به مسائلی همچون جانمایی و تملک اراضی مناسب برای ایجاد این باغ در مناطق مختلف و ساماندهی و بهره‌برداری از آن در مناطقی که این پروژه فرهنگی و اجتماعی ویژه بانوان تا حد مطلوبی پیش رفته است، تأکید شد.

وی افزود: عزم شهرداری برای ایجاد و ساماندهی باغ مهربانو در مناطق یازده‌گانه جدی است و رفع موانع و تسریع در عملیات اجرایی به‌منظور اتمام به‌موقع مورد تأکید است.

شهردار شیراز گفت: پروژه‌های مختلف شهری را با حمایت شورای اسلامی شهر و همکاری خانواده بزرگ شهرداری شیراز به نفع و برای شهروندان اجرا می‌کند، باغ‌های مهربانو به‌عنوان ایجاد ظرفیتی ویژه برای بانوان است.

وی ادامه داد: ایجاد باغ مهربانو بستری مناسب در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و رویکرد نشاط، سلامت و گسترش توانمندسازی اقتصادی بانوان است و ایجاد و ساماندهی باغ‌های مهربانو به نسبت عادلانه برای تمام شهروندان در مناطق برخوردار و کم‌برخوردار مورد تاکید است.

توجه به نیازهای بانوان در مدیریت شهری ضروری است

افسانه خواست‌خدایی، عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه تصریح کرد: توجه به نیازهای بانوان در مدیریت شهری، ضروری است، ایجاد و ساماندهی باغ مهربانو به نسبت عادلانه برای تمام شهروندان در مناطق مختلف مورد تاکید است و اهمیت دارد.

وی در خصوص تفصیل پیرامون جانمایی، تملک و ساماندهی باغ مهربانو در هر منطقه اضافه کرد: درخواست می‌کنم پیگیری و مانع‌زدایی در اجرای این روند و تسریع در عملیات این پروژه فرهنگی و اجتماعی در تک‌تک مناطق یازده‌گانه لحاظ شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و پلازای شهری برای نشاط و امنیت بانوان و خانواده بسیار مورد تاکید است، باغ‌های مهربانو بستری برای پاسخگویی به نیازهای اجتماعی بانوان و رضایتمندی شهروندان است که تمام مردم باید به نحو شایسته، از این باغ‌ها استفاده کنند.

کد خبر 675309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.