صنعت گردشگری تیران گرفتار تصمیمات سلیقه‌ای است

فرماندار تیران و کرون گفت: صنعت گردشگری این شهرستان گرفتار تصمیمات سلیقه‌ای شده و نتوانسته است به‌خوبی رشد و پیشرفت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمدی‌کیا امروز _یکشنبه یکم مردادماه_ در جلسه کارگروه گردشگری تیران و کرون به بررسی پروژه‌های این حوزه پرداخت و اظهار کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌های این حوزه در مسیر بوروکراسی اداری قرار گرفته و فرصت‌سوزی شده است.

وی افزود: بی‌توجهی به این سرمایه‌های مهم اقتصادی مانع اشتغال‌زایی، کسب درآمد و فرصت‌سازی اقتصادی می‌شود و لازم است نهادهای خدمات‌رسان شرایط را تسهیل کنند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه تصمیمات سلیقه‌ای و کم‌کاری در پیگیری مصوبات تعدادی از پروژه‌های مهم گردشگری را تحت تأثیر قرار داده است، اضافه کرد: پارک کوهستان تیران، قمیشلو و گردشگری روستایی از جمله این پروژه‌ها است.

محمدی‌کیا ادامه داد: دستگاه‌های اداری و خدماتی همه باید کمک کنند تا این فرصت مهم اقتصادی توسعه پیدا کند و زمینه‌ساز اشتغال و کسب منفعت به نفع شهرستان شود.

وی کارگروه گردشگری این شهرستان را فرصت اساسی برای برنامه‌ریزی و هم‌افزایی در حوزه گردشگری دانست و ادامه داد: موانع و مشکلات احتمالی در این جلسات بررسی و مسئولان باید امر با پیش‌بینی‌های لازم به کارها سرعت دهند.

فرماندار تیران و کرون تاکید کرد: لازم است از بهانه‌جویی و تصمیم‌های سلیقه‌ای پرهیز شود تا همه‌چیز بر اساس قانون باشد و اقدامات با نگاه به منفعت شهروندان پیش برود.

وی فعال‌سازی بخش خصوصی را ضروری دانست و ادامه داد: صنعت گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در این شهرستان رونق پیدا می‌کند، اما باید موانع پیش‌روی آن‌ها برداشته شود.

در ادامه امیر عرب، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون نیز در این نشست هم‌افزایی بین بخشی دستگاه‌ها در نوروز را حائز اهمیت دانست و گفت: این موضوع موجب کسب رتبه برای شهرستان در بین ستادهای نوروزی شهرستان‌های استان اصفهان شد.

وی ادامه داد: فصل تابستان نیز این شهرستان میزبان شمار زیادی از گردشگران بوده و باید برای خدمت رسانی و تسهیل شرایط همکاری تیمی انجام شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را فرصتی در شهرستان دانست و افزود: نگاه مسئولان شهرستان باید تسهیل شرایط فعالیت بخش خصوصی باشد.

کد خبر 675293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.