تشکر باشگاه الاهلی قطر از مدافعان ایرانی +عکس

باشگاه الاهلی قطر از شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که این تیم را ترک کردند قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال الاهلی قطر که در فصل گذشته لیگ‌ستارگان قطر دو مدافع ایرانی خود یعنی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار داشت، تشکر کرد. این دو ملی‌پوش ایرانی با اتمام قراردادشان به ایران بازگشتند و راهی تراکتور و پرسپولیس شدند؛ از همین‌رو باشگاه قطری با طراحی پوستر از آنان تشکر کرد.

باشگاه الاهلی قطر به‌دلیل جدایی قطعی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان، پوستر مجزا برای دو مدافع ایرانی سابق خود منتشر و از زحمات آنها در مدت حضورشان در این تیم قدردانی کرده است.

تشکر باشگاه الاهلی قطر از مدافعان ایرانی +عکس

کنعانی‌زادگان طی دو سال متوالی در الاهلی قطر عضویت داشت که یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به شمار می‌رفت و در فصل اخیر لیگ ستارگان نیز ۲۱ بازی انجام داد و توانست ۶ گل به ثمر رساند، اما برای فصل جدید قراردادش تمدید نشد تا تصمیم بگیرد دوباره به ایران برگردد و مجددا راهی پرسپولیس شود.

شجاع خلیل‌زاده هم دوران نسبتا موفقی در قطر داشت و در ۱۸ بازی فصل اخیر لیگ‌ستارگان قطر در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان دیگر مدافع ایرانی الاهلی در قلب خط دفاعی به میدان می‌رفت، اکنون به تراکتور تبریز رفته و دیگر بازیکن جداشده از الاهلی قطر به شمار می‌رود.

کد خبر 675257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.