عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم مردادماه

در این بسته خبری از بلاتکلیفی ۸۰ هزار میلیارد تومان از منابع شهرداری تهران تا رسیدگی به ۷۵۸ حادثه در کرج و آموزش ترافیک در بستر شهر قم اجرا می‌شود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری زنجان اتوبوس رایگان در اختیار عزاداران حسینی قرار می‌دهد

داوود نوری، رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: همزمان با روز یوم‌العباس (هشتم محرم) و یوم الزینب (یازدهم محرم) استفاده از اتوبوس‌های ملکی شهرداری زنجان رایگان خواهد بود.

انفجار دیگ بخار در خمینی‌شهر اصفهان سه مصدوم داشت

عباس عابدی، سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن سه کارگر در پی انفجار دیگ بخار در یک باب کارگاه تولیدی واقع در اصغرآباد شهرستان خمینی‌شهر اصفهان خبر داد.

انفجار گاز خانگی در بندر دیلم ۲ مصدوم برجای گذاشت

ایمان پیرو، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر دیلم گفت: حادثه انفجار گاز شهری خانگی در این شهر ۲ مصدوم برجای گذاشت.

پارک‌های منتخب زنجان از عزاداران حسینی میزبانی می‌کنند

مهدی کریمی، رئیس سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: پارک‌های منتخب شهر از خیل عظیم عزاداران حسینی میزبانی می‌کنند که این اقدام به منظور مردمی‌تر کردن مناسبت‌های ملی و مذهبی انجام می‌شود.

کولر همه واگن‌های متروی تهران روشن است

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره استفاده از کولر در مترو با توجه به گرمای هوا، گفت: کولر در همه واگن‌های مترو روشن است و اگر واگنی کولر نداشته و یا خراب باشد نمی‌توانند فعالیت کند.

نحوه تهاتر بدهی طرح قائم با برج طاووس دزفول

علیرضا مجدی نسب، سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه سند مالکیت تگ برگ برج طاووس به نام شهرداری است، گفت: قیمت گذاری برج طاووس برای تهاتر با بدهی شهرداری به بانک شهر در طرح قائم به سه روش انجام و بر اساس یکی از روش‌ها توافق نهایی امضا می‌شود.

آموزش ترافیک در بستر شهر قم اجرا می‌شود

حسین شعبان زاده، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: آموزش مسائل ترافیکی و رعایت قوانین رانندگی با مشارکت پلیس راهور در معابر شهری قم در حال اجرا است.

ضوابط نوسازی بافت‌های فرسوده یزد به نفع مردم است

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد از ابلاغ ضوابط تشویقی در راستای نوسازی در بافت فرسوده خبر داد و این سیاست‌ها و ضوابط را به نفع مردم دانست.

برگزاری مسابقه ملی «دیوارنگاری» همدان- روایت ایثار

حسین خانجانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: مسابقه ملی «دیوارنگاری» همدان با هدف ارتقا فرهنگ مقاومت و ایثار با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت، جهاد و مقاومت و الگوهای صبر و استقامت برگزار می‌شود.

بلاتکلیفی ۸۰ هزار میلیارد تومان از منابع شهرداری تهران

محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۴۶ پروژه از پروژه‌های سرمایه گذاری به نتیجه نرسیدند که بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان منابع شهرداری بلاتکلیف مانده است.

اطفای ۴۷۹ مورد حریق و رسیدگی به ۷۵۸ حادثه در کرج

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی ماه گذشته، ۴۶۲۴ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۹۷۴ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۷۳۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۷۹ مورد حریق و ۷۵۸ مورد حادثه رسیدگی کردند.

کد خبر 675245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.