دانلود روضه قاسم بن الحسن شب ششم محرم ۱۴۰۲ با نوای مهدی رسولی
دانلود روضه شب ششم محرم ۱۴۰۲

روضه شب ششم محرم ۱۴۰۲ با نوای حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت آماده پخش و دانلود برای شما شنوندگان است. شما می توانید مداحی ها و روضه های محرم ۱۴۰۲ دیگر محبان اهل بیت را در سایت ایمنا بشنوید.

دانلود روضه شب ششم محرم ۱۴۰۲

شب ششم ماه محرم، شب نوجوانان عاشورایی و شب روضه قاسم بن الحسن (ع)

شب ششم محرم، یکی از شب‌های مهم و پرمعنا در تاریخ اسلامی است که به نام "شب روضه" نیز شناخته می‌شود. این شب، رویدادهای تأسف‌بار و تلخ کربلا به یاد می‌آورد و بیانگر شهادت و قربانی شهدای عظیم کربلا، به ویژه امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان است.

در ماه محرم مردم از سراسر جهان به حرم مطهر امام حسین در شهر کربلا در عراق می‌روند و اقدام به عزاداری و انجام مراسم تعزیه و روضه می‌کنند. در این مراسم، شاعران و سخنرانان با استفاده از سخن و شعر از رخدادهای کربلا و شهدای آن واقعه سخن می‌گویند و حضار را به عزاداری دعوت می‌کنند.

مراسم روضه، تجلیل از شهدا و ارادت به امام حسین علیه السلام است. این مراسم، همچنین فرصتی است برای تجدید میثاق با ارزش‌ها و اندیشه‌های اهل بیت و تاکید بر ایده‌هایی چون عدالت، آزادی، مقاومت و مبارزه علیه ستم و ظلم.

مراسم روضه در شب ششم محرم به ویژه در حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلا و دیگر نقاط مذهبی در سراسر جهان برگزار می‌شود. این مراسم، فرصتی است برای خانواده‌ها و جامعه مؤمنین برای یادآوری آرمان‌های اسلامی به درگاه خداوند برای شفاعت و رحمت ایشان.

کد خبر 675203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.