آرسنال امیدوار به جذب کیلیان امباپه

آرسنال یک پیشنهاد جسورانه برای جذب کیلیان امباپه ارائه می‌کند و حتی حاضر است گابریل مارتینلی را برای تحقق این امر، به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرسنال به این واقعیت اعتماد دارد که کیلیان امباپه همواره به‌طور آشکار نکات مثبتی در مورد این باشگاه بیان داشته است و گفته می‌شود او انتقال به توپچی‌ها را به دیگر تیم‌های لیگ‌برتر ترجیح می‌دهد.

گفته می‌شود چلسی هم به او علاقه نشان داده است، اما رسانه Football Transfers ادعا می‌کند تیم آرسنال امیدوار است که با PSG به توافق برسد، برای همین، مایل است مارتینلی را بفروشد و سرمایه کافی جمع‌آوری کند تا بتوانند ستاره فرانسوی را جذب کنند.

امباپه در حال حاضر با پاری‌سن‌ژرمن اختلاف نظر دارد. او به باشگاه اطلاع‌رسانی کرد که قصد دارد پایان فصل آینده، جدا شود، تیم فرانسوی نیز می‌خواهد برای فروش این ستاره، پول دریافت کند یا اینکه امباپه، قراردادش را تمدید کند.

رئال‌مادرید، تیم مورد علاقه امباپه است، اما لوس بلانکوس نمی‌خواهد برای او پولی بپردازد و ممکن است منتظر پایان قراردادش در تابستان آینده باشد. پاری‌سن‌ژرمن ستاره خود را از تور پیش‌فصل در آسیا، کنار گذاشت تا او را به فروش برساند.

با توجه به مسائل مالی، شانس آرسنال برای جذب امباپه کم به نظر می‌رسد.

کد خبر 675202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.