سررسید نوسازی ناوگان خط یک BRT

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اتوبوس‌های خط یک BRT سال ۱۳۹۰ خریداری شده است، بنابراین عمر ناوگان این خط به ۱۲ سال رسیده و امسال سال آخر عمر بعضی از این ناوگان خواهد بود و نیاز به نوسازی در اسرع وقت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _یکشنبه یکم مردادماه_ در نودوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: خط یک اتوبوس تندرو روزانه ۱۰۰ هزار مسافر را جابه‌جا می‌کند، سرفاصله در این خط دو دقیقه است که قابلیت کاهش تا ۳۰ ثانیه را دارد.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های این خط سال ۱۳۹۰ خریداری شده است، بنابراین عمر ناوگان این خط به ۱۲ سال رسیده است، افزود: امسال سال آخر عمر بعضی از این ناوگان خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده امکان فعال بودن ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در خط یک اتوبوس تندرو تعریف شده بود اما در حال حاضر ۵۰ ناوگان فعال است که این امر بر نیاز ما بر خرید اتوبوس تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته نامه‌نگاری‌های متعددی با شرکت‌های مختلف که تولید کننده اتوبوس هستند، انجام شد و در نهایت یکی از شرکت‌ها پاسخ داد: این شرکت همان مجموعه‌ای است که اتوبوس‌های فعلی خط یک بی‌آرتی در سال ۹۰ از آن‌جا خریداری شد، عملکرد اتوبوس‌های خریداری شده رضایت‌بخش بوده است.

کد خبر 675192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.