جمع‌آوری و ساماندهی ۶۷ معتاد متجاهر در گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در پنجمین مرحله از طرح مشترک ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر، ۶۷ معتاد از سطح شهر جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پنجمین مرحله از طرح ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر در سال جاری، ۶۷ معتاد متجاهر از سطح شهر گرگان جمع‌آوری و به ساختمان مددسرا منتقل شدند.

وی افزود: پس از غربال‌گری، ۴۵ نفر از مردان معتاد به مرکز ترک اعتیاد توسکستان و ۱۱ نفر از زنان معتاد به کمپ ماده ۱۵ شهرستان آزادشهر برای بازپروری انتقال داده شدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: ۱۶۳ معتاد در اجرای پنج مرحله از طرح مشترک جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سال جاری از سطح شهر گرگان جمع‌آوری شدند که از این تعداد ۱۲۳ نفر به کمپ توسکستان، ۱۹ نفر به کمپ ماده ۱۵، دو نفر به مراکز درمانی، دو نفر به اردوگاه اتباع خارجه و یک نفر به کمپ بخش خصوصی منتقل شدند.

سالاری تصریح کرد: این طرح با همکاری دادگستری، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی (پلیس مبارزه با مواد مخدر) و شهرداری گرگان به عنوان دستگاه همکار طبق برنامه اعلامی از سوی دادستانی اجرا می‌شود.

کد خبر 675191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.