شهروندان از اجرای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی رضایت دارند

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه مردم و کسبه از اجرای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی در هسته مرکزی شهر قم رضایت دارند، از پیاده‌راه‌سازی حد فاصل سه‌راه بازار تا پل علیخانی خبر داد.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی در هسته مرکزی شهر و مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار کرد: تنها مشکل شهروندان در پیاده‌راه‌های اطراف حرم کمبود خودروهای برقی است که در حال حاضر به اندازه نیاز نیست.

وی با تاکید بر اینکه با ایجاد پیاده‌راه‌ها آرامش مطلوبی در اطراف حرم حضرت معصومه (س) برقرار شده است، افزود: تعدادی خودروی برقی خریداری شده است که با فعال شدن آن‌ها بخشی از این مشکل حل خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم خاطرنشان کرد: حد فاصل سه‌راه بازار تا پل علیخانی نیز در برنامه پیاده‌راه‌سازی قرار دارد و احتمال دارد طرح پیاده‌راه‌سازی از محل مخابرات در خیابان ۱۹ دی تا چهارراه بازار نیز اجرایی شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم اضافه کرد: شرایط بسیار خوبی با ایجاد پیاده‌راه‌ها در هسته مرکزی شهر قم ایجاد شده است و مردم و کسبه نیز از اجرای این پروژه‌ها رضایت دارند.

رمضانی تصریح کرد: لازم است وسایل رفاهی برای تردد مردم در پیاده‌راه‌ها ایجاد و برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت به محدوده پیاده‌راه‌ها اقداماتی انجام شود، به همین منظور پارکینگ‌های موتورسیکلت در نقاط مختلف ایجاد شده است.

کد خبر 675146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.