شهرداری تکلیف پروژه‌های سرمایه‌گذاری در دست اقدام را مشخص کند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:شهرداری ارومیه باید در اسرع وقت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در دست اقدام را تعیین تکلیف کند و با رفع موانع و مشکلات مسیر را بازگشایی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان ابراهیم‌زاده امروز _شنبه، سی‌ویکم تیرماه_ در نشست هفتگی کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر اردبیل، اظهار کرد: بحث مشارکت و سرمایه‌گذاری از جمله راهکارهای موفق در طرح توسعه شهری و ایجاد منابع پایدار درآمد شهری بوده که در سال‌های گذشته تا حدودی مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه همانند شهرداری‌های کلانشهر کشور باید به سمت جذب سرمایه‌گذار و درآمد پایدار حرکت کند، افزود: انتظار می‌رود با برگزاری مستمر جلسات کمیسیون سرمایه‌گذاری و پیگیری مداوم مصوبات آن بتوان زمینه تأمین بخش عمده‌ای از درآمدهای شهرداری را از طریق سرمایه‌گذاری و درآمدهای پایدار فراهم کرد تا هزینه‌های شهری بر دوش شهروندان سنگینی نکند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه باید در اسرع وقت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در دست اقدام را تعیین تکلیف کند و با رفع موانع و مشکلات مسیر را بازگشایی کند.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری به قید فوریت نسبت به برگزاری فراخوان‌های سرمایه‌گذاری تفکیک زباله پسماند و نخاله‌بردارهای ساختمانی اقدام کند، چرا که این سرمایه‌گذاری علاوه بر رفع آلودگی‌های محیط زیستی که در اثر دفع نکردن یا دفع غیر اصولی و غیرفنی این مصالح است، با رفع آلودگی‌های بصری و حذف مشاغل مزاحم یکی از مؤلفه‌های اصلی در ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

ابراهیم‌زاده اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر احیای ساختمان قدیمی و نوستالژی دنیای بازی شهر بوده و با اعلام آمادگی یکی از سرمایه‌ گذارها برای ساخت شهربازی، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری در راستای دریافت طرح پیشنهادی از سرمایه‌گذار توجه ویژه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه سرمایه‌گذاری تکبیر سابق با طرح پیشنهادی به فراخوان گذاشته شود و سازمان سرمایه‌گذاری با شناسایی محل‌های تحت مالکیت شهرداری برای ایجاد بازارهای روز محلی و ورزشگاه‌ها اقدام کند.

کد خبر 675077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.