پلیس مقابل هنجارشکنان عفاف و حجاب می‌ایستد

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه پلیس استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند، گفت: استکبار جهانی از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی، قاچاقچیان مواد مخدر و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی امروز _شنبه سی‌ویکم تیرماه_ در مراسم تشییع دو تن از شهدای فراجا در یاسوج اظهار کرد: تشییع باشکوه شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده است و این دو شهید بزرگوار خوشحال هستند که راهشان زنده است و ادامه خواهد داشت. امروز این‌جا هستم تا از همه هم‌رزمان در سپاه همیشه در صحنه، بسیج مقتدر و کارکنان جان‌برکف فراجا تقدیر و تشکر کنم.

وی با عرض تبریک و تسلیت مجدد به خانواده شهیدان «امینی‌مهر» و «درخشان‌فر» افزود: پدر و مادر، فرزند ۱۲ ساله و هفت ماهه هر دو شهید، ما را شرمنده کردند و با درس شجاعت، بصیرت، باعث شده ما در دفاع از ارزش‌های انقلاب نسبت به گذشته استوارتر و محکم‌تر به وظیفه خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد، تصریح کرد: امروز همه استکبار جهانی از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی، قاچاقچیان مواد مخدر و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

کد خبر 675045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.