پیشنهاد سنگین الهلال برای امباپه

باشگاه الهلال عربستان برای جذب امباپه اقدام کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اکیپ، کیلین امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از اردوی پیش‌فصل این باشگاه به ژاپن خط خورد و حالا بیش از همیشه به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده است تا زمانی که امباپه تصمیم به تمدید قرارداد با پی اس جی نگیرد، برای پاریسی‌ها بازی نخواهد کرد و در ترکیب باشگاه فرانسوی جایگاهی نخواهد داشت.

رومانو نیز مدعی شده است که پاری‌سن‌ژرمن از امروز امباپه را در لیست فروش گذاشته است. در حال حاضر سه باشگاه رئال مادرید، چلسی و الهلال خواهان کیلیان امباپه هستند.

باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو به امباپه داده و در نظر دارد تا ۲۰۰ میلیون یورو نیز به پی‌اس‌جی پرداخت کند. بر اساس این پیشنهاد، امباپه اجازه دارد در سال ۲۰۲۴ به رئال مادرید بپیوندد. در صورتی که امباپه تا ده روز دیگر پیشنهاد تمدید پاری‌سن‌ژرمن را نپذیرد، این باشگاه مایل است تا با الهلال به توافق برسد. با این حال تردیدی وجود ندارد که تصمیم اصلی و نهایی برعهده امباپه است.

باشگاه چلسی و یک باشگاه لیگ برتری دیگر شرایط امباپه را زیر نظر دارند. آبی‌های لندن تمام تلاش خود را می‌کنند تا امباپه را متقاعد کنند تا به انگلیس بیاید. رئال مادرید در حال حاضر هیچ حرکتی برای جذب امباپه انجام نداده و منتظر است تا خود بازیکن علاقه خود را به حضور در اسپانیا به این باشگاه اعلام کند.

کد خبر 675030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.