آغاز عملیات اصلاح هندسی تقاطع‌های سطح شهر فلاورجان

شهردار فلاورجان گفت: در راستای بهبود عبور و مرور، جلب رضایت شهروندان و پیشبرد فعالیت‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، عملیات اصلاح هندسی به سرعت در حال انجام است.

محمدعلی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات اصلاح هندسی تقاطع (سه‌راهی) خیابان شهید مطهری به خیابان توحید فلاورجان خبر داد و اظهار کرد: در راستای بهبود عبور و مرور، جلب رضایت شهروندان و پیشبرد فعالیت‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، عملیات اصلاح هندسی به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به بررسی مشکلات ترافیکی در نقاط مختلف سطح شهر، اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک و بالا بردن ضریب ایمنی تردد شهروندان، عملیات اصلاح هندسی تقاطع (سه‌راهی) خیابان شهید مطهری به خیابان توحید از برنامه‌های سال ۱۴۰۱ شهرداری است که پس از جابه‌جایی پایه‌های برق در سال جاری آغاز شد.

شهردار فلاورجان با قدردانی همکاری ساکنان محله جعفرآباد و امور برق شهرستان در اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: این پروژه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

عزیزی تصریح کرد: انتظار داریم شهروندان همچون گذشته در این مسیر یار و یاور مدیریت شهری باشند و با همراهی مضاعف، خادمان خود را در اجرای هرچه بیشتر و بهتر پروژه‌های عمرانی یاری کنند.

وی با اشاره به آماده‌سازی فضای سطح شهر متناسب با ماه محرم گفت: بخشی از فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی سطح شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم‌الحرام، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش، توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و واحد زیباسازی شهری معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان سیاه‌پوش شد.

کد خبر 674947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.