بارسلونا هم مشتری هری کین شد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به‌صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه سی‌ویکم تیرماه_ به شرح زیر است:

دیلی میرور:

* آرسنال دوباره علاقه خود را به داگلاس لوئیز افزایش داده است، تقریباً یک سال پس از آن‌که آن‌ها نتوانستند هافبک استون‌ویلا را به خدمت بگیرند.

* اریک تن‌هاخ از علاقه منچستریونایتد به هری کین خودداری کرد، اما تاکید داشت که این باشگاه "هر کاری که ممکن است" برای به خدمت گرفتن یک ستاره شماره ۹ بزرگ، انجام خواهد داد.

دیلی میل:

* لایپزیگ مدعی شده علی‌رغم گزارش‌هایی که یوشکو گواردیول آماده پیوستن به باشگاه است، هنوز هیچ توافقی با منچسترسیتی بر سر این ستاره صورت نگرفته است.

* به گفته وینای ونکاتشم، مدیرعامل آرسنال، هزینه‌های قابل توجه تابستانی توپچی‌ها شواهدی است مبنی بر اینکه استن کرونکه، مالک این باشگاه تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل در لیگ‌برتر انجام خواهد داد.

* برخی از بازیکنان مسن‌تر بایرن مونیخ نارضایتی خود را از جذب کایل واکر ابراز کردند، علی‌رغم اینکه مدافع من‌سیتی هنوز قرارداد خود را امضا نکرده است.

* اولاًآینا اولین خرید تابستانی ناتینگهام فارست خواهد بود که در اسپانیا منتظر تست‌های پزشکی است.

روزنامه گاردین‌:

* مارکو سیلوا با مالک فولام، شهید خان، صحبت خواهد کرد، قبل از اینکه تصمیم بگیرد پیشنهاد مربیگری الاهلی را بپذیرد، زیرا باشگاه عربستانی پیشنهاد بهبود یافته‌ای به ارزش ۴۰ میلیون یورو (۳۴.۷ میلیون پوند) برای قراردادی دو ساله به او داد.

سان:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فهرستی ۹ نفره از اهداف احتمالی خط هافبک دارد.

اتلتیک:

* بارسلونا از فرصت جذب هری کین مهاجم تاتنهام، به‌صورت رایگان در سال ۲۰۲۴ استفاده خواهد کرد.

* یورگن کلوپ می‌گوید که هدایت تیم ملی فوتبال آلمان "افتخار بزرگی" خواهد بود، اما اصرار دارد که تا پایان قراردادش در لیورپول می‌ماند.

دیلی تلگراف:

* آنگه پستکوگلو (سرمربی تیم) از تاتنهام خواسته است تا آینده هری کین را حل کند و اصرار دارد از اینکه کاپیتان انگلیس، مورد توجه بایرن، مونیخ قرار دارد، ناراحت است.

* ویلفرید زاها در میان علاقه باشگاه‌های غیر انگلیسی و درحالی که سه هفته تا شروع لیگ‌برتر باقی مانده، امیدها را برای توافق با کریستال پالاس افزایش داده است.

* اریک تن‌هاخ می‌گوید توصیه‌های خود را در مورد اتفاقاتی که باید برای میسون گرینوود بیفتد را ارائه کرده، اما تاکید داشته به هر تصمیمی که باشگاه در مورد آینده مهاجمش در منچستریونایتد بگیرد، پایبند خواهد بود.

ایونینگ استاندارد:

* اریک تن‌هاخ تأیید کرد که هری مگوایر همچنان بخشی از برنامه‌هایش در منچستریونایتد است.

* چلسی علاقه زیادی به خرید میسون برستو، مهاجمی که در حال‌حاضر زیر نظر مائوریسیو پوچتینو در ایالات متحده تمرین می‌کند، دارد.

تایمز:

* بایرن مونیخ در حال برنامه‌ریزی است تا سومین پیشنهاد خود را برای جذب هری کین مهاجم تاتنهام ارسال کند.

دیلی رکورد:

پیشنهاد مایکل بیل سرمربی سلتیک برای جذب دانیلو مهاجم برزیلی فاینورد، باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی در تیم هلندی شده است.

سان اسکاتلند:

مایکل بیل، سرمربی رنجرز تأیید کرد که خوزه سیفونتس بازیکن تیم فوتبال لس‌آنجلس، با این باشگاه قرارداد امضا کرده است.

کد خبر 674943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.