به‌دنبال توسعه ظرفیت‌های استان‌های کمتربرخوردار هستیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری گفت: هدف اصلی توجه به استان‌هایی است که از مرکز دور هستند و استعدادها و ظرفیت‌های نهفته دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، روح‌الله دهقانی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری با استقبال غلامعلی حیدری، استاندار و دیگر مسئولان استانی وارد شهرکرد شد.

دهقانی در نخستین بخش از سفر یک‌روزه به این استان با همراهی استاندار به مرکز نوآوری صنعتی رفت و با فعالان واحدهای دانش‌بنیان و فناور مستقر در این مرکز گفت‌وگو کرد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور هدف از سفرهای استانی و حضور معاونان را توجه به ظرفیت‌های نهفته استان‌های کمتربرخوردار دانست و اظهار کرد: هدف اصلی توجه به استان‌هایی است که از مرکز دور هستند و استعدادها و ظرفیت‌های نهفته دارند.

وی افزود: به لطف خدا این استان اگرچه از منابع حمایتی کمتر استفاده کرده است، اما ظرفیت‌های جوان و استعدادهای پرانرژی بسیار خوبی دارد که تلاش می‌کنیم در این سفر به تصویر مشخص و روشنی از وضعیت زیست‌بوم علم و فناوری استان برسیم و برنامه جامع حمایتی را برای چهارمحال‌وبختیاری تدوین و اجرایی کنیم.

مرکز نوآوری صنعتی از زیرمجموعه‌های پارک علم و فناوری استان است که با هدف تأمین نیازهای صنعتی و کارگاهی واحدهای فناور مستقر در پارک ایجاد شده و در راستای فعالیت‌های این واحدها، خدمات و تجهیزات صنعتی و فضای فعالیت کارگاهی ارائه می‌کند.

در حال حاضر بیش از ۲۵ واحد فناور در فضای سه هزار متر مربعی این مرکز نوآوری مستقر است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در ادامه سفر به استان چهارمحال‌وبختیاری، ضمن بازدید از اراضی پردیس صنعتی، کارخانه تعاونی دانش‌بنیان زیست‌رویش را افتتاح کرد.

کد خبر 674942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.