ایده بکام برای تاسیس شعبه جدید بارسا در آمریکا

پس از جذب لیونل مسی و سرخیو بوسکتس، دیوید بکام در نظر دارد تا چند ستاره قدیمی بارسا را به اینتر میامی بیاورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه آمریکایی اینتر میامی که مالکیت آن برعهده دیوید بکام است در نظر دارد تا ستاره‌های دیگری از ترکیب خاطره‌انگیز بارسا را جذب کرده و به ترکیب تیمش در کنار مسی و بوسکتس اضافه کند.

باشگاه اینتر میامی پس از جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به شدت محبوب و پرطرفدار شده است. این باشگاه آمریکایی پس از جذب مسی، موفق به خرید دو یار قدیمی مسی یعنی بوسکتس و جوردی آلبا شد و قدرت باشگاه خود را در لیگ حرفه‌ای آمریکا به شدت افزایش داد.

تیم دیوید بکام در حال جمع آوردی نمادها و اسطوره‌های نیوکمپ است و در حال حاضر موفق به جذب سه نفر از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه بارسلونا شده است. این باشگاه پس از جذب مسی، آلبا و بوسکتس حالا به دنبال جذب سوارز و اینیستا است تا برای رقیبان خود در آمریکا خط و نشان بکشد.

تیم اینتر میامی فقط پنج سال است که ساخته و وارد دنیای فوتبال شده است. این تیم جز تیم‌های قعرنشین لیگ آمریکا به حساب می‌آید و شرایط خوبی در جدول لیگ حرفه‌ای این کشور ندارد.

آن‌ها امیدوار هستند تا با جذب مسی به رده‌های بالاتر در جدول صعود کنند و خود را به عنوان یکی از برترین تیم‌های آمریکا نشان دهند. با خرید بوسکتس و آلبا، وضعیت خط دفاعی این تیم بسیار بهتر شده و به نظر می‌رسد که هدف بعدی آن‌ها به خدمت گرفتن اینیستا و لوئیز سوارز است.

کد خبر 674863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.