مذاکرات پیشرفته منچستر یونایتد برای جذب مهاجم نوک

باشگاه منچستر یونایتد که از زمان جدایی رونالدو به دنبال جذب یک مهاجم نوک بوده با یک تیم ایتالیایی در این رابطه وارد مذاکره شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه منچستر یونایتد پیشنهادی برای جویا شدن قیمت راسموس هویلوند، مهاجم ۲۰ ساله دانمارکی به باشگاه آتالانتا ارسال کرد.

منچستر یونایتد پس از زمان جدایی رونالدو به دنبال جذب یک مهاجم هدف بوده و گزینه اصلی آنها ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی بود. با این حال قیمت بالای ستاره آفریقایی باعث شد منچستر قید او را بزند و مهاجم جوان و آینده دار آتالانتا را به عنوان هدف بعدی خود در نظر بگیرد. گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، به مهاجم جوان خود گفته است که پیشنهاد یونایتد را رد کند و در ایتالیا بماند، اما این بازیکن علاقه دارد تا به جمع شیاطین سرخ اضافه شود.

در حالی که منچستر یونایتد مشتاق جذب مهاجم ۲۰ ساله است، هنوز دو باشگاه ایتالیایی و انگلیسی بر سر مبلغ انتقال با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند. آتالانتا قبلاً اعلام کرده بود که مبلغی نزدیک به ۶۰ میلیون پوند برای فروش این بازیکن می‌خواهد اما مذاکرات جدید یونایتد با آتالانتا مشخص شده است که برای رقم خوردن جا به جایی هزینه‌ای نزدیک به ۷۰ میلیون پوند مورد نیاز است.

تغییر نظر مدیران باشگاه ایتالیایی، مسئولین منچستر یونایتد را به شدت عصبانی کرده، با این حال سران آتالانتا دلیل افزایش قیمت بازیکن خود را این گونه بیان کردند: ما نمی‌دانیم که این بازیکن از اینجا می‌رود یا خیر، اما بازار نقل و انتقالات بسیار پیچیده و غیر قابل درک است. ارزش بازار تغییر کرده و به همین دلیل قیمت بازیکنان به مراتب افزایش یافته است. نمی‌خواهیم در نقل و انتقالات ضرر کنیم و امیدواریم که مدیران یونایتد این موضوع را درک کنند.

گاسپرینی در نشست خبری در مورد هویلوند گفت: وی استعداد خارق‌العاده‌ای دارد. این بازیکن مهارت‌ها و استعدادهای ویژه‌ای دارد و اینها کنار یکدیگر می‌توانند او را تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال کنند.

سرمربی تیم ایتالیایی اضافه کرد: فکر می‌کنم هویلند حداقل یک فصل دیگر اینجا بماند. فضای زیادی برای پیشرفت او وجود دارد و اگر این بازیکن در بین بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال نباشد، از نظر من حداقل جز بهترین مهاجمان نوظهور فوتبال است و قطعاً در آینده بازیکن بسیار بزرگی خواهد شد.

کد خبر 674858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.