ارائه بسته‌های تشویقی نوسازی بافت فرسوده در خوانسار

شهردار خوانسار گفت: شهرداری با هدف احیای بافت فرسوده، بسته‌های تشویقی برای نوسازی مسکن در بافت فرسوده و ناکارآمد شهر در نظر گرفته است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ارائه بسته‌های تشویقی نوسازی بافت فرسوده خبر داد و اظهار کرد: شهرداری خوانسار به استناد مصوبه بیست‌ویکم مردادماه سال ۱۴۰۱ شورای عالی شهرسازی و معماری درباره سیاست‌ها و ضوابط تشویقی کالبدی، متضمن نوسازی محله‌ای در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد و ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی مسکن در بافت فرسوده شهر خوانسار است.

وی افزود: تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی تا سقف صددرصد، اعطای حداقل یک طبقه تراکم تشویقی برای املاکی که اقدام به نوسازی می‌کنند و کاهش ضریب تأمین پارکینگ با توجه به موقعیت ملک از جمله طرح‌های تشویقی است و شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری خوانسار ️مراجعه کنند.

شهردار خوانسار از اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان آیت‌الله خوانساری خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات پوشش کانال آب کوچه چهارده معصوم (ع) انجام شده است.

احمدی از آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان امام (ره) خبر داد و افزود: همراه با اعضای شورای اسلامی شهر از روند اجرایی پروژه عملیات روکش آسفالت خیابان آیت‌الله خوانساری بازدید کردیم و آماده‌سازی و زیرسازی کوچه نگار (محله چشمه آخوند) به‌منظور اجرای روکش آسفالت انجام شد.

کد خبر 674841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.