دشمنان بدانند بی‌احترامی به مقدسات هیچ اثری ندارد

امام جمعه سمنان گفت: دشمنان باید بدانند اقدامشان در بی‌احترامی به مقدسات اثری ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _جمعه سی‌ام تیرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمنان با محکومیت اقدام انزجارآمیز هتک حرمت به قرآن کریم و مقدسات مسلمانان، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند اقدامشان در بی احترامی به مقدسات هیچ اثری ندارد.

وی با اشاره به تفاوت برخورد سعودی‌ها در حج امسال با زائران ایرانی و حفظ حرمت شیعیان در بقیع پس از توافق ایران و عربستان سعودی، افزود: تقویت روابط با کشورهای جهان از جمله سیاست‌های دولت سیزدهم است.

امام جمعه سمنتن با بیان اینکه نماز یک واجب عبادی و سیاسی است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بیشتر به این فرضیه اهمیت دهند، زیرا نماز جمعه پایگاهی برای اطلاع‌رسانی به مردم و راهی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی با تاکید بر اقدام برای تأمین آب پایدار برای استان سمنان به عنوان خشک‌ترین استان از سوی مسئولان، تصریح کرد: از نمازگزاران و مردم استان خواهشمندیم در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند تا بدون مشکل از موج گرمای کنونی عبور کنیم.

مطیعی با اشاره به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه، اظهار کرد: روشنگری، اقناع افکار عمومی، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی از ویژگی‌های مهم آئین عبادی سیاسی نماز جمعه است.

کد خبر 674805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.