مردم احداث سریع‌تر بیمارستان را همدلانه پیگیر باشند

امام جمعه موقت تیران به انتظار و نیاز مردم تیران و کرون به احداث بیمارستان مجهز اشاره کرد و گفت: سال‌ها وعده احداث این مرکز تخصصی بهداشتی و درمانی داده شده، اما هنوز به سرانجام نرسیده است. از مسئولان امر می‌خواهیم تا نسبت به مسیر طولانی این پروژه پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین کریمی در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به آتش زدن قرآن در سوئد اظهار کرد: جریان بیداری اسلامی و اسلام‌خواهی در دنیا رو به گسترش بوده و این موضوع کاخ پوشالی دشمنان را آتش خواهد زد.

وی افزود: بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های جهان منجر به گرایش به اسلام شده و دشمنان دیگر قادر به انحراف این مسیر نخواهند بود.

امام جمعه موقت تیران با بیان اینکه توطئه دشمنان کارساز نخواهد بود، تصریح کرد: در دوره‌های مختلف از هزاران سال پیش تاکنون اسلام‌ستیزی وجود داشته است، اما سران این جریان نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی قیام امام حسین (ع) و نقش آن در بیداری اسلامی را نمونه بازار ناکامی دشمنان خواند و اظهار کرد: امروز عشق به امام حسین (ع) در دل‌ها زنده بوده و در سراسر دنیا جریان حسینی پیچیده است.

کریمی در ادامه خطبه‌ها به آسیب‌هایی که به انقلاب اسلامی وارد شده اشاره کرد و گفت: همواره انقلاب‌ها با آسیب و مسیرهای انحرافی روبه‌رو شده‌اند و انقلاب اسلامی نیز در برهه‌هایی دچار آسیب‌هایی شده است، اما باید همه کمک کنند تا این آسیب‌ها اصلاح شود.

وی ناتوانی در امیدبخشی به مردم را یکی از چالش‌های مهم پیش روی انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: ایجاد امیدواری در جامعه امکان مبارزه با آسیب‌ها را فراهم می‌سازد و نباید مشکلات را بزرگ‌نمایی کرد و اجازه داد مسیر سیاه‌نمایی قدرت بگیرد.

امام جمعه موقت تیران با اشاره به چالش‌ها در تأمین نیازهای و خواسته‌های مردم تصریح کرد: مسئولان در برآورده کردن مطالبات و خواسته‌های مردم تلاش کنند و فرصت‌ها را از بین نبرند. مبارزه با فساد و نابرابری توزیع منابع، مایه ناراحتی و ناامیدی مردم است.

وی از قراردادهای سنگین بازیکنان تیم فوتبال کشورمان انتقاد کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان عدالت در توزیع بودجه، توجه به استعدادهای تمام جوانان و نوجوانان و توسعه ورزش در بخش‌های مختلف را هم مدنظر داشته باشد.

وی همچنین به انتظار و نیاز مردم تیران و کرون به احداث بیمارستان مجهز اشاره کرد و افزود: سال‌ها وعده احداث این مرکز تخصصی بهداشتی و درمانی داده شده، اما هنوز به سرانجام نرسیده است. از مسئولان امر می‌خواهیم تا نسبت به مسیر طولانی این پروژه پاسخگو باشند و مردم هم نسبت به این مطالبه خود همدلانه پیگیری کنند.

کد خبر 674803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.