چراغ سبز اتلتیکو مادرید به بارسلونا

باشگاه اتلتیکو مادرید چراغ سبز اول را برای معامله مهاجم پرتغالی خود با بارسلونا نشان داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، براساس گزارشی از اسپورتس مول، باشگاه اتلتیکو مادرید برای پیوستن ژائو فلیکس مهاجم پرتغالی خود به بارسلونا اولین چراغ سبز را به آبی‌اناری‌ها داد.

بازیکن ۲۳ ساله اتلتیکو پس از بازگشت به این تیم پس از حضور یک ساله به صورت قرضی در تیم چلسی، حالا علاقه دارد به باشگاه بارسلونا بپیوندد. فلیکس در فصل قبل برای آبی‌های لندن در ۲۰ بازی موفق به ثبت چهار گل شد و عملکرد بسیار ضعیفی از خود در چلسی نشان داد. به دنبال همین نمایش ناامیدکننده بود که چلسی علاقه‌ای به تمدید حضور فلیکس در این باشگاه نداشت.

ستاره پرتغالی در نشست خبری چند روز پیش اعلام کرد که آرزو دارد برای بارسا بازی کند و از کودکی به این باشگاه علاقه داشته است. هواداران و مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید پس از این مصاحبه بسیار خشمگین شدند و مهاجم خود را به چشم یک خیانت کار می‌بینند.

مدیر برنامه ژائو تمام تلاش‌های خود را خواهد کرد تا این بازیکن پرتغالی در این فصل به نیوکمپ برود. بارسا و اتلتیکو مادرید در حال مذاکره هستند و اتلتیکو اولین چراغ سبز را به بارسا برای جذب بازیکن خود داد. البته اعلام شده است که باشگاه بارسلونا امکان خرید این بازیکن را به دلیل قیمت بیش از حد وی ندارد و انتظار می‌رود که این مهاجم پرتغالی به صورت قرضی با بند خرید به جمع آبی‌اناری‌ها بپیوندد.

منچستریونایتد و استون ویلا نیز به جذب این بازیکن علاقه نشان داده‌اند، اما خود این بازیکن می‌خواهد در لالیگا بماند و به هیچ پیشنهاد دیگری فکر نمی‌کند. اتلتیکو مادرید که او را خائن می‌داند، می‌خواهد تا هرچه زودتر تکلیف این بازیکن را مشخص کند.

قهرمان لالیگا علاقه‌ای به حضور فلیکس در پست اصلی وی یعنی مهاجم هدف ندارد. حضور لواندوفسکی در این پست نیاز آبی‌اناری‌ها در نوک پیکان خط حمله برآورده کرده و در صورت پیوستن مهاجم پرتغالی به بارسا، وی باید قید پست تخصصی خود را بزند.

کد خبر 674777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.