برونو کاپیتان جدید شیاطین سرخ شد

پس از کنار گذاشتن مگوایر به عنوان کاپیتان تیم منچستر یونایتد، این باشگاه کاپیتان جدید خود را انتخاب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برونو فرناندز هافبک پرتغالی منچستر یونایتد رسماً توسط این تیم به عنوان کاپیتان جدید شیاطین سرخ اعلام شد.

هفته گذشته هری مگوایر مدافع انگلیسی یونایتد فاش کرد که تن هاگ به او گفته است که وی دیگر کاپیتان شیاطین سرخ و در ترکیب این تیم هیچ جایگاهی ندارد. کمتر از یک هفته پس از محروم شدن مگوایر از بازوبند حالا برونو فرناندز به عنوان کاپیتان اصلی منچستر یونایتد انتخاب شد. این هافبک پرتغالی در فصل گذشته در اکثر بازی‌ها بازوبند کاپیتانی را بر دست داشت.

برونو پس از شکست سنگین منچستر مقابل لیورپول بسیار مورد انتقاد گرفت، اما نشان داد که رهبر مناسبی برای شیاطین سرخ است و به یونایتد کمک کرد تا به فینال جام حذفی انگلیس برسد و در لیگ جزیره به رتبه سوم دست پیدا کند.

برونو با رد کردن دو پیشنهاد از باشگاه‌های عربستانی نشان داد که هدف او ماندن در منچستر است و می‌خواهد به این باشگاه کمک کند. تن هاگ از او به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تیم یاد می‌کند و حضور وی در اولترافورد برایش بسیار مهم است.

مگوایر پس از سه فصل کاپیتانی در یونایتد حالا بازوبند را به هافبک پرتغالی داده است. برونو در طی ۱۸۵ بازی برای منچستر یونایتد موفق به ثبت ۶۴ و ۵۴ پاس گل شده است. این ستاره پرتغالی از سال ۲۰۲۰ به اردو یونایتد پیوست و در طی سه سال عملکرد بسیار خوبی به جا گذاشت و خود را به عنوان یکی از مهمترین عناصر یونایتد نشان داده است.

کد خبر 674776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.