اعلام انزجار نمازگزاران اصفهانی علیه هتاکان به قرآن کریم+ فیلم

نمازگزاران اصفهانی، پس از اقامه نماز جمعه یک دست، یک‌صدا و هم‌نوا با سراسر کشور در برابر جسارت مجدد دولت سوئد نسبت به هتاکی به ساحت مقدس قرآن انزجار و تنفر خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز _جمعه، سی‌ام تیرماه_ نمازگزاران اصفهانی همراه وهم‌نوا با هزاران نفر از نمازگزاران جمعه در سراسر ایران در محکومیت اقدام دوباره دولت مستکبر و صهیونیستی سوئد نسبت به هتک حرمت به قرآن کریم‌، بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

یک بار دیگر اقدام رذیلانه و شنیع اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم این کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان جهان توسط افراد فرومایه و بدسرشت در کشور سوئد موجب جریحه‌دار شدن احساسات آزادگان جهان شده و خشم و انزجار مسلمانان جهان را برانگیخته است.

نمازگزاران اصفهانی پس از اقامه نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) در پی جسارت دوباره دولت صهیونیستی سوئد در صدور مجوز برای گروه‌ها و جریانات افراطی و نحله‌های شیطانی برای سوزاندن قرآن کریم، با در دست داشتن این کتاب آسمانی در این تجمع اعتراضی حاضر شدند و انزجار خود را از این اقدام وقیح نشان دادند.

شرکت‌کنندگان پلاکاردهایی در محکومیت این اهانت در دست داشتند و شعارهایی همچون مرگ بر سوئد آمریکایی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، لبیک یا حسین (ع) نیز در این تجمع از سوی حاضران، سر داده شد.

نمازگزاران در ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) بار دیگر نقش صهیونیست بین‌الملل را در در اهانت به کلام‌الله مجید و سوزاندن اوراق مقدس این کتاب آسمانی، توسط عناصر افراطی برملا کردند و خواستار قیام سراسری مسلمانان جهان علیه این اقدام مزبورانه شدند.

خواهران و برادران نمازگزار، پس از اقامه نماز جمعه یک‌دست، یک‌صدا و هم‌نوا با سراسر کشور، در برابر جسارت مجدد دولت سوئد نسبت به هتاکی به ساحت مقدس قرآن انزجار و تنفر خود را اعلام کردند.

نمازگزاران اصفهانی علاوه بر پلاکاردهایی که بر آن‌ها شعارهایی چون مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، ما حامیان قرآنیم در دست داشتند، شعارهایی چون ملت مسلمان به پاخیز به پاخیز، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، یا حجت بن الحسن (عج) تسلیت تسلیت، امت مسلمان بیدار است از آمریکا و صهیونیست بیزار است، جانم فدای قرآن، سر دادند.

حضور پرشورتر آحاد مردم مسلمان اصفهان در این هفته از نماز جمعه برای شرکت در راهپیمایی اعلام انزجار و تنفر نسبت به ساحت مقدس بسیار چشمگیر بود.

شاه‌بیت کلام همه نمازگزاران در این راهپیمایی برخورد قاطعانه نظام جمهوری اسلامی ایران با کشور هتاک سوئد نسبت به این جسارت بود.

در این مراسم قطعنامه‌ای قرائت شد که در آن بر تجدید نظر روابط ایران با کشور حقیر سوئد تاکید و همچنین برخورد قاطعانه و مجازات سنگین برای کسانی که نسبت به ساحت مقدس قرآن جسارت می‌کنند را خواستار شدند.

مردم متدین اصفهان در پایان این مراسم خواستار واکنش جدی و گسترده مردم مسلمان جهان نسبت به این اقدام شده و بر ضرورت مقابله با این با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی تاکید کردند.

کد خبر 674773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.