جنگ سه باشگاه متمول انگلیسی برای جذب ستاره خط هافبک اینترمیلان

منچسترسیتی، نیکولو بارلا هافبک اینتر را به عنوان جانشین بالقوه برناردو سیلوا معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه TuttoMercatoWeb گزارش می‌دهد که منچسترسیتی نیکولو بارلا را به عنوان جایگزینی بالقوه برای برناردو سیلوا در نظر گرفته، ستاره‌ای که به پاری‌سن‌ژرمن لینک شده است.

سیتی قبلاً به PSG اطلاع داده که سیلوا ۱۰۰ میلیون یورو (۸۷ میلیون پوند / ۱۱۱ میلیون دلار) هزینه خواهد داشت و درصورت جدایی، انتقال بارلا بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی ممکن است تسریع شود.

بارلا، که قبلاً در تابستان امسال مد نظر نیوکاسل بوده، اتتقالی که ۱۲۰ میلیون یورو (۱۰۳ میلیون پوند / ۱۳۴ میلیون دلار) هزینه خواهد داشت، زیرا قیمت درخواستی اینتر، پس از پرداخت ۱۰۵ میلیون پوند (۱۳۵ میلیون دلار) توسط آرسنال برای خرید دکلان رایس از وستهم، افزایش یافته است.

بارلا به عنوان یک ستاره در اینتر ظاهر شد، در سال ۲۰۲۰ به این باشگاه پیوست و ۱۸۷ بازی انجام داد، ۲۰ گل به ثمر رساند و ۴۴ پاس گل داد. او فصل گذشته در راهیابی باشگاه به فینال لیگ قهرمانان اروپا، نقش اساسی داشت، اگرچه سیتی در نهایت آن‌ها را شکست داد و سه‌گانه‌اش را تکمیل کرد.

سیتی قصد دارد قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا خرید یک هافبک را در دستور کار قرار دهد یا خیر، باید آینده سیلوا را مشخص کند.

کد خبر 674768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.