اینترمیامی و راه‌اندازی شعبه دو بارسلونا در آمریکا

اینتر میامی اعلام کرد که جوردی آلبا ستاره سابق بارسلونا را به خدمت گرفته و او را با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس در لیگ‌برتر فوتبال آمریکا هم‌تیمی کرده است‌، آن‌ها حالا به اینیستا هم علاقه دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه اینترمیامی، پس از موفقیت در جذب مسی و بوسکتس، حالا از خرید جوردی آلبا خبر داد. او قراردادی به مدت یک فصل امضا کرده است، اما باشگاه، گزینه تمدید آن را یک سال دیگر در اختیار دارد.

ممکن است آلبا آخرین بازیکن سابق بارسلونا نباشد که به MLS نقل مکان می‌کند، گزارش‌ها حاکی از آن است که میامی می‌خواهد آندرس اینیستا را برای بازی در لیگ آمریکا وسوسه کند.

آلبا در بارسلونا به یک اسطوره تبدیل شد و بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۳ برای این باشگاه بازی کرد که شش بار قهرمان لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین با اسپانیا جام قهرمانی یورو ۲۰۱۲ را بالای سر برد.

کریس هندرسون، مدیر ورزشی اینترمیامی گفت: "جوردی بازیکنی کارآمد، پویا و باتجربه است که ما مشتاق به دست آوردنش هستیم تا به تقویت تیم خود ادامه دهیم. او بیش از یک دهه ثابت کرده که یکی از بهترین مدافعان کناری در ورزش فوتبال بوده است."

آلبا امیدوار است در تور پیش فصل اینتر میامی شرکت کند.

کد خبر 674763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.